Gå til innhold

billige bilderammer

^me^

Anbefalte innlegg

jeg har startet et prosjekt med å få bilder av alle våre forfedre og har veldig lyst til og lage en vegg full i bilder, men da trenger jeg bilderammer...MANGE bilderammer...og da kan de ikke akuratt koste all verden, men hvor får jeg tak i det?helst i svart da vi har hvit vegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Europris? Vet ikke om de har svarte, men de har ihvertfall ubehandlede trehvite som kan males.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tror du selv da?

Trodde virkelig dette var noe alle kunne finne ut på egenhånd bare ved å tenke over hvilke butikker som finnes i sin by/kommune...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris? Vet ikke om de har svarte, men de har ihvertfall ubehandlede trehvite som kan males.

De har svarte :)

Clas ohlsson har også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor tror du selv da?

Trodde virkelig dette var noe alle kunne finne ut på egenhånd bare ved å tenke over hvilke butikker som finnes i sin by/kommune...

et annet glimrende innlegg av noen som selvfølgelig bare måtte være AB :fnise:

kjære deg AB, tror du virkelig at jeg hadde spurt om jeg visste svaret?jeg vet hvilke butikker som gjerne kan ha bilderammer, men jeg aner ikke hvilket utvalg,priser og farger de forskjellige har da jeg så godt som aldri har kjøpt en bilderamme før, og heller ikke vært på let etter en..DERFOR spør jeg her..

neste gang du har lyst til og svare meg på den måten, hva med og klø deg selv i ræva istedetfor da det gjerne er mer produktivt? ;)

ellers vil jeg takke dere andre for fine svar, skal ta meg en tur innom europris og clas ohlson :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper rammene på Ikea - de er faktisk billigere enn de på Europris. Mye finere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper rammene på Ikea - de er faktisk billigere enn de på Europris. Mye finere også.

:opplyser: Det kommer vel helt ann på hvor IKEA ligger hen iforhold til hvor du bor. Rammene blir ikke så billig hvis du må igjennom noen bomringer, og kjøre en times tid på motorvei, sånn som vi må her i Vestfold når vi skal til Slependen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøper en del rammer på Åhlens. De har noen helt greie standardrammer i ulike størrelser. Man kan velge mellom svart, hvit og eik. Mener den største passer til ca et A4-ark, og koster 150 kr. I det siste har de hatt to for en-kampanje på min butikk, så jeg kjøpte en del da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøper en del rammer på Åhlens. De har noen helt greie standardrammer i ulike størrelser. Man kan velge mellom svart, hvit og eik. Mener den største passer til ca et A4-ark, og koster 150 kr. I det siste har de hatt to for en-kampanje på min butikk, så jeg kjøpte en del da.

De jeg kjøpte på Åhlens her før jul, hadde inkludert passepartout som var bittelitt for stort i forhold til en standard A4-print med foto. Og jeg synes også det var vanskelig å klipse på plass baksiden, samt legge på plass selve bildet i rammen. Slet som bare det...

Jeg foretrekker de fra Clas Ohlson som du får i sort pianolakk (tror de heter noe med glossy). Veldig pene rammer som koster 79 kr pr. stk (ikke inkludert passepartout), og utrolig mye lettere klipse på plass baksiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...