AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Leste igjennom tråden om PM'er, og ble nysgjerrig på dette med sjekking på PM. Hvilke av brukerne her inne tror dere får mest flørtete eller håpefulle PM'er fra det motsatte kjønn? jeg tror kanskje Katten og Mike Waters av gutta, jentene er jeg litt mer usikker på. Og hvilke brukere tror dere er litt småhypp på hverandre? Ingen frekkheter eller personangrep i denne tråden takk, skal være en artig sladretråd :gjeiper:
Gjest BettyBoop Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Leste igjennom tråden om PM'er, og ble nysgjerrig på dette med sjekking på PM. Hvilke av brukerne her inne tror dere får mest flørtete eller håpefulle PM'er fra det motsatte kjønn? jeg tror kanskje Katten og Mike Waters av gutta, jentene er jeg litt mer usikker på. Og hvilke brukere tror dere er litt småhypp på hverandre? Ingen frekkheter eller personangrep i denne tråden takk, skal være en artig sladretråd :gjeiper: Jeg tror yme av gutta og vampen av kvinnfolka 4
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Jeg tror yme av gutta og vampen av kvinnfolka +1 jeg tror yme og true khaleesi er litt hyppe på hverandre 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Yme og Raindrops får flest PM'er. Fysikeren og Envy er på flørtern. Katten er på dealern med True Khaleesi, Swarovski, Sophie-Ann, Vampen, Cathrine88, Sunshine-92 med flere. NozMonster og Yme er flørtende venner. Yme og True Khaleesi er flørtende venner. MikeWaters 2.0 og KateW er på dealern. 7
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Yme og Raindrops får flest PM'er. Fysikeren og Envy er på flørtern. Katten er på dealern med True Khaleesi, Swarovski, Sophie-Ann, Vampen, Cathrine88, Sunshine-92 med flere. NozMonster og Yme er flørtende venner. Yme og True Khaleesi er flørtende venner. MikeWaters 2.0 og KateW er på dealern. heheeee- det ryktet der kommer vi til å ha på oss i hele evigheten har jeg en følelse av jeg tror alva får masse masse flørte-pm`er og forespørsler om diverse! Og True Khaleesi for den sak skyld! Av gutta så tror jeg Pene Sko sin postkasse stadig fylles fullere og fullere opp! Endret 29. februar 2012 av NozMonster
Gjest RompeRusk Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Yme og Raindrops får flest PM'er. Fysikeren og Envy er på flørtern. Katten er på dealern med True Khaleesi, Swarovski, Sophie-Ann, Vampen, Cathrine88, Sunshine-92 med flere. NozMonster og Yme er flørtende venner. Yme og True Khaleesi er flørtende venner. MikeWaters 2.0 og KateW er på dealern. KATTEN! Du sa vi var eksklusive! 3
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Skikkelig russeavis-stemning Det var akkurat det jeg tenkte også! Men så har jo du og jeg en slags homance også da, så vi er alltid enige i alt!
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 ......jeg aner en artig tråd i vente
Gjest MorAase Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Alle de som sporer av alle tråder med personlig snikk-snakk. 5
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 Alle de som sporer av alle tråder med personlig snikk-snakk. Men du og jeg har jo tydeligvis også en greie, men vi sporer aldri av tråder med snikk-snakk..?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 Womenwomen selvfølgelig :gjeiper: Og ja, Noz og Yme er jo bare såå hyppe på hverandre, get a room
HedvigR Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 Kan tenke meg at mange av de som er aktive i seksualitetdelen kan få diverse forslag Og ja, Pene Sko etter alle de kjekkasbildene han har posta i det siste
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #15 Skrevet 29. februar 2012 heheeee- det ryktet der kommer vi til å ha på oss i hele evigheten har jeg en følelse av jeg tror alva får masse masse flørte-pm`er og forespørsler om diverse! Og True Khaleesi for den sak skyld! Av gutta så tror jeg Pene Sko sin postkasse stadig fylles fullere og fullere opp! Dere er så søte atte! 1
FruN Skrevet 29. februar 2012 #16 Skrevet 29. februar 2012 Tror Nozze får en del flørtePM. Også er Rofl hypp på Noz! 1
Vulpes Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Er det vanlig å få flørte-PM her inne?? Hva gjør jeg feil? Vet ikke hvem som i så fall får flest, men jeg mistenker at det er en av gutta. Statistikken peker i den retningen i hvert fall, om man ser på forholdet mellom menn/kvinner her inne. Endret 29. februar 2012 av Tonje! 5
Gjest NozMonster Skrevet 1. mars 2012 #18 Skrevet 1. mars 2012 Er det vanlig å få flørte-PM her inne?? Hva gjør jeg feil? Vet ikke hvem som i så fall får flest, men jeg mistenker at det er en av gutta. Statistikken peker i den retningen i hvert fall, om man ser på forholdet mellom menn/kvinner her inne. det tror ikk jeg jeg tror heller det er gutter som sender flest til jenter- fordi jeg har en følelse av at de fleste jentene her inne ikke er medlem her "for å få seg noe", mens med en gang gutta ser bilde av en jente de liker, eller leser noe sexuelt som de finner bra, så er de litt mere "på" jenta, enn det den andre veien 1
Mr.Omg Skrevet 1. mars 2012 #19 Skrevet 1. mars 2012 (endret) det tror ikk jeg jeg tror heller det er gutter som sender flest til jenter- fordi jeg har en følelse av at de fleste jentene her inne ikke er medlem her "for å få seg noe", mens med en gang gutta ser bilde av en jente de liker, eller leser noe sexuelt som de finner bra, så er de litt mere "på" jenta, enn det den andre veien Endret 1. mars 2012 av Mr.Omg
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 1. mars 2012 #20 Skrevet 1. mars 2012 Jeg tror True Khaleesi og Raindrops får mye PM'er. Hvis jeg var gutt hadde jeg hvert fall sendt de en mld eller to Alva_E tror jeg også får en del Av gutta tror jeg Katten og Yme får noen. men kanskje ikke direkte flørte-PM'er - mer sånn fjasing på gøy. Pene sko og MikeWaters får sikkert en del henvendelser :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå