AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Har det kommet noen flere filmer fra bøkene til Unni Lindell? Jeg har kun sett Slangebæreren, Drømmefangeren, Sørgekåpen, Nattsøsteren, Honningfellen og Orkestergraven og jeg digger alle disse filmene. Finnes det noen flere som film? Noen som vet om andre filmer alla Unni Lindell filmer? Titler? Noen som skriver om mord og etterforskning og drap og sånn? Trenger ikke kun være i serier da. Gjerne politietterforskning som Cato Isaksen i Unni Lindell lignende filmer? Det gikk for mange år påskekrim for lenge siden da en mann var psykolog og en dame med hvitt lyst kort hår som var politi. Psykologen ressonerte seg på psykologisk vis. Var det "arr i sjelen"? Finnes denne som en dvd samlingfilmer?
Gjest just words Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Tror ikke det er utgitt flere filmer av hun enn de disse seks du har sitt. Ja tror du tenker på ”arr i sjelen” den er å få i dvd, jeg har 4 sesonger av de, tror ikke det er flere sesonger. Kjøpte de i påsken for 3 år siden, og på den tiden vrimler jo det med krim i butikkene. Har du lest noe av Anne Holt? Jeg likte serien om Hanne Wilhelmsen, hvor Blind gudinne og Salige er de som tørster er blitt krim serier av. Evas øye og Den som frykter ulven som begge er basert på Karin Fossum krim romaner kan det være at du liker. Prime Suspect, wallander Irene Huss og beck seriene synes jeg er bra. ”Svarte penger, hvite løgner” er noe du synes kan være verd å sjekke ut? (Millennium triologien antar jeg du har sett….) Ellers anbefaler jeg "samleren” og ”fanget i mørket” begge psykologiske thrillere med Morgan Freeman..
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #3 Skrevet 1. mars 2012 Noen som vet hvor man kan få tak i seriene som er basert på bøkene til Anne Holt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå