AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Lurer på om noen kan hjelpe meg litt.. Jeg begynte å trene 30 day shred for ca 2 uker siden. Jeg har ikke gått ned noen kilo, men heller noen opp! Men merker at jeg har blitt litt fastere da.. Men, i forrige uke brukte jeg ene jeansen min. Den er ganske trang. Så 4-5 dager etterpå skulle jeg bruke den igjen, men jeg fikk den ikke på meg!! Fikk den ikke oppover lårene mine! MEN, idag tenkte jeg at jeg skulle prøve den igjen. Jeg fikk den på meg som før. Og nå er vekta der den var før den gikk opp også. Puh.. Jeg ligger på Ca 1500 kcal om dagen. Men kan det ha vært vann?? Jeg merket at lårene mine ble større de dagene også.. Og viss det kan ha vært vann, er det da mulig at det er mer? At det er derfor jeg ikke har gått ned noe? Hvordan blir jeg kvitt det?? *Hjeelp meg, noen..*
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Men etter et noen dager fikk jeg jo buksa på meg igjen?
Gjest badeand1 Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Men etter et noen dager fikk jeg jo buksa på meg igjen? Ja, sant det.. Glemte det når jeg svarte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå