AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Har datet to fantastiske kvinner i det siste, og vet at jeg kan forelske meg i begge. Men nå har det kommet til et punkt hvor det begynner å bli naturlig for meg å holde meg til én (såkalt eksklusivt forhold). Men hvordan i huleste skal jeg klare å velge bort en av disse, når jeg føler meg like betatt av begge? Jeg risikerer å få ingen hvis jeg fortsetter med begge to, samtidig vil det være helt forferdelig å måtte knuse hjertet til hun ene. Noen som har vært i samme situasjon før? Både menn og kvinner.
-Jiinxs- Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Du får skrive en pros & cons liste. Har heldigvis ikke vært i den situasjonen så har ikke så mange gode råd å komme med :/
Pene sko... Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Noen som har vært i samme situasjon før? Både menn og kvinner. Ja. Jeg gav hun ene til broren min. De fant tonen fort, mens hun jeg var sikker på skulle bli min endret kurs helt plutselig. Karma is a bitch... 1
Gjest "gjest" Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Jeg ville gitt begge kurven og gått etter en nr 3. 1
TheHairyToothfairy Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Ta litt avstand fra dem begge. Se hvem som søker deg, og hvem du selv savner. 8
Blod Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 Du burde jo velge jenta du har mest følelser for 1
Gjest MorAase Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Hvorfor skal du velge? Spill med helt åpne kort og se hvem som blir. er du heldig får du begge 1
Katana Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Tviler på at jeg ville valgt noen av dem. Hvis du er i tvil, er det mye som tyder på at du ikke har tilstrekkelig følelser. Du vet det når du møter henne som du ikke kan være uten. 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Tviler på at jeg ville valgt noen av dem. Hvis du er i tvil, er det mye som tyder på at du ikke har tilstrekkelig følelser. Du vet det når du møter henne som du ikke kan være uten. Ja, er det sånn for alle? Jeg har også et tilsvarende problem som TS. Jeg har en dame som er objektiv fin, som sender meg SMS-meldinger om at hun vil jeg skal ta henne på kjøkkenbenken, mens jeg selv fantaserer om å griseknulle en 20 år eldre dame på jobben. Tvil betyr at det ikke er lett. Tvil betyr at selv om du ikke får det perfekt, så kan det du har muligheten til å få være det beste.
TheHairyToothfairy Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 Ja, er det sånn for alle? Jeg har også et tilsvarende problem som TS. Jeg har en dame som er objektiv fin, som sender meg SMS-meldinger om at hun vil jeg skal ta henne på kjøkkenbenken, mens jeg selv fantaserer om å griseknulle en 20 år eldre dame på jobben. Tvil betyr at det ikke er lett. Tvil betyr at selv om du ikke får det perfekt, så kan det du har muligheten til å få være det beste. Jeg mener ikke å være kritiserende her, men det du fremlegger er et rent seksuelt dilemma, hvor den ene parten faktisk ikke engang er et tilgjengelig alternativ engang. TS snakker om forhold. 5
monokini Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 Følg magefølelsen Er det ikke en av dem du heller mer mot? Og en av dem vil nok bli såret uansett, men det blir jo verre jo lenger du venter. Da rekker de å utvikle sterkere følelser for deg også. Vet de forresten om at du dater to? 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 Har datet to fantastiske kvinner i det siste, og vet at jeg kan forelske meg i begge. Men nå har det kommet til et punkt hvor det begynner å bli naturlig for meg å holde meg til én (såkalt eksklusivt forhold). Men hvordan i huleste skal jeg klare å velge bort en av disse, når jeg føler meg like betatt av begge? Jeg risikerer å få ingen hvis jeg fortsetter med begge to, samtidig vil det være helt forferdelig å måtte knuse hjertet til hun ene. Noen som har vært i samme situasjon før? Både menn og kvinner. Var i samme situasjon her. Han ene var helt perfekt for meg, jobber som økonom i et større consulting-firma, har hus i et bedre strøk i Oslo, foreldrene hans er veldig velstående, og av andre arvinger har han kun en søster, som jeg kommer kjempegodt overens med. Jeg dro på ferie med ham til New York, og han kunne finne på å kjøpe kunst til 50 000 bare på innpust. Jeg har vært på businessreiser med ham til Frankfurt og Kuala Lumpur. Eksklusive lounges og plenty med champagne! Andre personen traff jeg via felles bekjente, stipendiat på Blinderen, høy, vakker og lynende intelligent. Han tok meg med på lang skitur som første date!! (Han ville se om jeg var sporty på ordentlig ) Sexen var helt fantastisk. Det var vanskelig for meg å holde på med begge på en gang, men jeg kunne skrive av mye av min utilgjengelighet på egen karriere. Jeg holdt det gående i 3 år, men så måtte jeg også ta et valg, det var svigermor som begynte å pushe på. Jeg tenkte godt igjennom hva som skulle til for å gjøre meg lykkelig, og er fornøyd med økonomen min. :-)
Lykkelii Skrevet 1. mars 2012 #15 Skrevet 1. mars 2012 Velg nr 2, for hadde date nr 1 vært den rette hadde du ikke havnet i en situasjon med 2 stykker i utgangspunktet..... 1
Steinar40 Skrevet 1. mars 2012 #16 Skrevet 1. mars 2012 Var i samme situasjon her. Han ene var helt perfekt for meg, jobber som økonom i et større consulting-firma, har hus i et bedre strøk i Oslo, foreldrene hans er veldig velstående, og av andre arvinger har han kun en søster, som jeg kommer kjempegodt overens med. Jeg dro på ferie med ham til New York, og han kunne finne på å kjøpe kunst til 50 000 bare på innpust. Jeg har vært på businessreiser med ham til Frankfurt og Kuala Lumpur. Eksklusive lounges og plenty med champagne! Andre personen traff jeg via felles bekjente, stipendiat på Blinderen, høy, vakker og lynende intelligent. Han tok meg med på lang skitur som første date!! (Han ville se om jeg var sporty på ordentlig ) Sexen var helt fantastisk. Det var vanskelig for meg å holde på med begge på en gang, men jeg kunne skrive av mye av min utilgjengelighet på egen karriere. Jeg holdt det gående i 3 år, men så måtte jeg også ta et valg, det var svigermor som begynte å pushe på. Jeg tenkte godt igjennom hva som skulle til for å gjøre meg lykkelig, og er fornøyd med økonomen min. :-) Ja, kvinners golddigger-gen er rimelig utbredt 2
Gjest Bandit Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 Det er kinkig det der. Nå har jeg aldri vært i tilsvarende situasjon, ettersom jeg aldri ser etter andre når jeg har møtt noen spesiell. Men du må ta et valg, og det snart, ellers risikerer du å miste begge. Ikke bare følg hjertet, men også hjernen.
Gjest -J- Skrevet 1. mars 2012 #18 Skrevet 1. mars 2012 Jeg er usikker på hva jeg ville gjort, men det er viktig å være ærlig ihvertfall. Vet disse to kvinnene om hverandre? Hvor lenge har dere datet? Er et åpent forhold med begge to fremover uaktuelt? Det er jo en vesentlig forskjell på å være betatt og forelsket og det er også et problem når man legger langsiktige planer basert på kortsiktige følelser. Om du virkelig var forelsket i den ene av de, hadde vel valget vært naturlig, men kanskje det indikerer at du ikke virkelig er forelsket i noen av de? 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2012 #19 Skrevet 1. mars 2012 Jeg mener ikke å være kritiserende her, men det du fremlegger er et rent seksuelt dilemma, hvor den ene parten faktisk ikke engang er et tilgjengelig alternativ engang. TS snakker om forhold. I dag strøk hun meg på skulderen og ertet meg lett. Jeg tror det i hvert fall ikke er et helt lost alternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå