AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Herlig.... Exen som for noen uker siden ikke var klar for forhold har opprettet profil på dateside.... Idioooooot!!
Gjest badeand1 Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Kanskje han ikke var interessert i forhold med deg. Edit: skrivefeil. Endret 29. februar 2012 av Mortem 5
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Det er vel relativt vanlig å bruke datesider selv om man bare er ute etter sex? 3
-Jiinxs- Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Det er vel relativt vanlig å bruke datesider selv om man bare er ute etter sex? Ja. Det er vel det mange jenter reagere på. 2
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Herlig.... Exen som for noen uker siden ikke var klar for forhold har opprettet profil på dateside.... Idioooooot!! Driver du å snoker på nettet etter hva exen driver med..? ... Det er jo ikke creapy... Tenke seg til at han ikke var klar for et forhold til deg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Hva så? En kan få mange nye og forfriskende tanker i hodet etter å ha gått ut av et forhold. Jeg har vært singel i et par måneder, og det er mindre enn en måned siden eksen flyttet ut. Har opprettet profil på en dateside, og synes bare det er befriende å kunne flørte eller se at det finnes en god del ok menn der ute. Noe konkret mål utover det har jeg ikke - det tar jeg som det kommer, når jeg føler det er riktig. Hva eksen gjør tenker jeg ikke på (heldigvis! Jeg slet med sjalusi helt ubegrunnet i forholdet, nå når vi bare er venner har det sluppet taket. 1
Gjest "gjest" Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 Herlig.... Exen som for noen uker siden ikke var klar for forhold har opprettet profil på dateside.... Idioooooot!! Ikke ditt problem overhodet hva eksen gjør. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Skrevet 7. januar 2015 Herlig.... Exen som for noen uker siden ikke var klar for forhold har opprettet profil på dateside.... Idioooooot!! Kan være han bare er der for å få litt selvtilitt igjen etter bruddet og ikke egentlig ser etter en dame. Jeg gjør det. Anonymous poster hash: 5286b...d90
Gjest Fenrir Skrevet 7. januar 2015 #9 Skrevet 7. januar 2015 Herlig.... Exen som for noen uker siden ikke var klar for forhold har opprettet profil på dateside.... Idioooooot!! Hvorfor bryr du deg om det egentlig?. Han er da en eks og du vil tydeligvis ikke ta han tilbake men du bryr deg altså forsatt om han dater andre, eller for den slags skyld bare er ute etter en selvtillit boost slik som han over never. Syntes du skal ta deg en prat med han eksen din og si hva du mener da. Ikke oppfør deg som en liten unge og ta tak i det som plager deg.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #10 Skrevet 8. januar 2015 Kanskje på tide å ta tak i det ts egentlig skriver om. Hennes x sa han ikke var klar for et forhold. Det er løgnen ts skriver om, løgnen om sikkert svir mest. Vel ts, det er en urgammel og veldig vanlig unnskyldning. Hensikten er å slippe lett unna. Men i de fleste tilfeller er det mer realt å si at jeg ikke vil fortsette forholdet med deg. Anonymous poster hash: 73de7...f67
Fame Skrevet 8. januar 2015 #12 Skrevet 8. januar 2015 Tror ho har kommet over eksen etter tre år, dere.. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå