Gå til innhold

Hva er årsaken til at du arbeider redusert?

Årsak  

48 stemmer

1. 1. Hva er årsaken til at du arbeider redusert?

• På grunn av helsemessige årsaker (sykdom, skade, kroniske lidelser, psykiske plager osv)
      25
    • Fordi jeg ønsker mer tid til barna mine
      9
    • Fordi jeg ønsker mer overskudd - og opplever at jeg får dette av å arbeide mindre
      7
    • Fordi jeg ønsker mer tid til meg selv og egne behov /interesser
      6
    • Fordi jeg ønsker mer tid til å gjøre rent huset, rydde osv.
      1
  2. 2. Hvor mye arbeider du?

• ca 100 %
      2
    • ca 80%
      13
    • ca 60%
      13
    • ca 40%
      2
    • ca 20%
      4
    • Er for tiden uten arbeid / Søker jobb
      2
    • Er i permisjon
      2
    • Er midlertidig ufør
      3
    • Er delvis ufør
      1
    • Er helt ufør
      3
    • Er ikke arbeid - På grunn av annet
      2
    • Ny! - Jobber redusert - Fordi stillingen jeg har er redusert
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Du som arbeider deltid - Hva er grunn til at du gjør det?

( La debatten om likestilling, pensjonspoeng, latsabber, NAV-snyltere foregå andre steder enn her.

)

Endret av O___o
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg arbeider 60% fordi jeg studerer i tillegg (nettstudier). Målet er en 100% stilling, men i et helt annet yrke...

Skrevet

Variasjon. To jobber, pluss studie. Jeg liker å ha det sånn, ganske enkelt.

Skrevet

Jeg jobber i 80% stilling. Ble lovet 100% stilling da jeg begynte, men det lar vente på seg. Så det er ikke selvvalgt. Finner ikke dette valget som alternativ i spørsmålet over. Bør kanskje legges inn?

Skrevet

Jeg har ikke stemt her, fordi jeg egentlig kunne krysset av for alle alternativene :)

Skrevet

Har lagt til et alternativ til :)

Takk for svar. :klemmer:

Skrevet

Nå for tiden går jeg 80% sykmeldt fordi jeg er så trøtt så det er fare for at jeg kan gjøre en fatal feil på jobben. tilbringer noen timer 3 dager i uka på jobben med enkle oppgaver for å dekke opp de siste 20%.

Skrevet

Nå for tiden går jeg 80% sykmeldt fordi jeg er så trøtt så det er fare for at jeg kan gjøre en fatal feil på jobben. tilbringer noen timer 3 dager i uka på jobben med enkle oppgaver for å dekke opp de siste 20%.

:klemmer:

Skrevet

Jeg jobber 50 % fast, fordi det er vanskelig å få seg store stillinger i helsevesenet. Det er også lite ekstravakter å få, så har derfor akkurat fått meg en ekstrajobb, som butikkmedarbeier på Kiwi! :)

Skrevet

Jeg har en 50%-stilling fordi jeg i tillegg er fulltidsstudent. Mer har jeg ikke tid til.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg jobber deltid (ca 80%) fordi arbeidsgiver ikke har mer jobb å gi meg for øyeblikket.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Jeg jobber vel 40 % og studerer ved siden av :)

Skrevet

Jobber 40-80% (40% fast) fordi jeg er fulltidsstudent og jobber som frivelig i tillegg.

Gjest Chevy
Skrevet

50 % fordi jeg prøver og komme meg etter 2 år med kronisk migrene. Endelig har den sluppet taket- men det psykiske henger fortsatt i. Dessuten er dette i helseveSenet så noe annet enn 50% er ikke og oppdrive for øyeblikket. Får endel ekstravakter i tillegg da:)

AnonymBruker
Skrevet

Jobber kun 20% etter et hjerneslag. Satser på å jobbe 50% innen året er omme - og gleder meg til jeg får det til! :-)

• Liker 3
Gjest Silvermist
Skrevet

Jobber 40 % fordi jeg studerer fulltid på Universitetet.

AnonymBruker
Skrevet

Ta med studier på nr 2

AnonymBruker
Skrevet

Ufrivillig deltid, vanskelig å få full stilling i helsevesenet... Har 90 % så skal vel ikke klage ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber 80%, og det er fordi jeg rett og slett ikke har mer krefter til å jobbe mer. Jeg er periodevis veldig svingende psykisk. På denne tiden i fjor hadde jeg aldri trodd at jeg var i stand til å være i fast jobb, men nå er jeg jo i 80%.... Så jeg begynner å få troa tilbake.

• Liker 2
Gjest O___o
Skrevet

Jeg jobber 80%, og det er fordi jeg rett og slett ikke har mer krefter til å jobbe mer. Jeg er periodevis veldig svingende psykisk. På denne tiden i fjor hadde jeg aldri trodd at jeg var i stand til å være i fast jobb, men nå er jeg jo i 80%.... Så jeg begynner å få troa tilbake.

:klemmer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...