Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å rette håret mitt, men i dette været er det helt umulig å begevege seg utenfor uten at fuktigeheten gjør håret brusete og krøllete igjen. Finnes det en spray e.l. som kan forhindre dette?

Skrevet

er vel ytterst få produkter som kan det, men invester i en varmebeskytter som skal hjelpe med stritt hår og benytt så en hårspray spesielt rettet mot fukt - humiditet. Jeg har to produkter fra Lee Stafford som jeg liker godt, argan oil heat protectant er fantastisk hvis du vil ha stritt hår. Lillesøsteren min bruker denne (hun har ganske krusete hår naturlig) og det blir silkemykt med denne. Jeg har motsatt problem med at håret er for stritt, og da bruker jeg Lee Stafford humidity hairspray. Holder alle frisyrer så lenge det ikke kommer faktisk vann/regn på håret

AnonymBruker
Skrevet

er vel ytterst få produkter som kan det, men invester i en varmebeskytter som skal hjelpe med stritt hår og benytt så en hårspray spesielt rettet mot fukt - humiditet. Jeg har to produkter fra Lee Stafford som jeg liker godt, argan oil heat protectant er fantastisk hvis du vil ha stritt hår. Lillesøsteren min bruker denne (hun har ganske krusete hår naturlig) og det blir silkemykt med denne. Jeg har motsatt problem med at håret er for stritt, og da bruker jeg Lee Stafford humidity hairspray. Holder alle frisyrer så lenge det ikke kommer faktisk vann/regn på håret

Finner ikke den sprayen, hvor kjøper du den? :)

Skrevet

Jeg pleier å rette håret mitt, men i dette været er det helt umulig å begevege seg utenfor uten at fuktigeheten gjør håret brusete og krøllete igjen. Finnes det en spray e.l. som kan forhindre dette?

kjøp paraply du ;)

AnonymBruker
Skrevet

[quote name=frisørmester :)' timestamp='1330595511' post='10560750]

kjøp paraply du ;)

Skrevet (endret)

Sist jeg sjekket fungerte paraply kun mot regn og snø, ikke mot fuktigheten i lufta.

Har du kanskje en spesiell parapy å anbefale?

Haha, åja, leste litt fort her :P Jeg oppfattet fukten som regn :)

Endret av frisørmester :)
Skrevet

Det finnes dessverre ingenting som kan redde at håret ditt reagerer slik på luftfuktigheten (og ja, jeg har faktisk spurt frisøren min, sliter med det samme selv).

Jeg bruker leave-in hair styling elixir fra Alexander Sprekenhus, varmebeskyttende med hold fra Redken, hårspray fra Bed Head og hårolje fra Alexander Sprekenhus som roer ned håret til en viss grad, men selv med alle disse produktene så klarer ikke håret å holde seg som det skal når det er høy luftfuktighet. Da setter jeg det heller opp i en donut. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...