Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #1 Skrevet 11. januar 2004 Vi er noen venniner som skal på tur. Vi er alle glade i å shoppe, derfor drar vi uten menn. Vi har landet på 2 alternativer, Glasgow eller Tallin. Hva er billig i det forskjellige byerne?
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2004 #2 Skrevet 11. januar 2004 Vi var i Glasgow i romjula og da var det salg der. Et shoppingeldorado med flere store sentere, gågate med mange av de samme butikkene som finnes i London. Jeg har aldri vært i Tallin, men se på denne linken http://home.no.net/anneeek/ShoppingTallin.htm
Gjest Anonymous Skrevet 12. januar 2004 #3 Skrevet 12. januar 2004 Tallin er nok ikke et shoppingeldorado på høyde med London og Glascow. Men det er så mye annet i Tallinn. Historie blant annet pluss at det er en god del butikker også. I tillegg til den linken som var ovenfor vil jeg også anbefale shopping av linduker og kunst av ulike slag. I Tallinn er det et stort utvalg av gode kafeer og restauranter, bare spør så tipser jeg gjerne! Men er dere venninner som skal på tur, så ville jeg valgt Tallinn og lagt inn en dag på SPA i tillegg :D . Det er BILLIG med spa i Estland. De store spasentrene ligger utenfor Tallinn by, men det er ganske mange som driver med spa i hud/frisør-salongene sine. Har gode anbefalinger til det også, og ikke minst: det er BILLIG (betalte ca 300,- for over 2 timers ansiktsbehandling. Dvs dyprens, massasje, masker, øyenbrynsnapping etc) og kan anbefales!! Har vært i Tallinn to ganger allerede, og drar gjerne tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå