AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Igår tok min aller bestevenninne selvmord. Jeg skjelver mens jeg skriver dette.. Klarer så vidt å puste akkurat nå. Har grini som en baby hele dagen, og jeg bare klarer ikke å begripe dette. Hvorforhvorfor!? hu virket så glad de siste dagene. Hun var bare 18 og hadde hele livet foran seg.. Jeg trudde at noe så uskyldig som sovetabletter og alkohol sammen drepte henne, og tenkte at det kanskje var en ulykke selvom alle sa at det var selvmord. Ringte venninna hennes for fem minutter siden og fikk vite at hun hang seg selv, og at hun lekte glad for at andre ikke skulle mistenke det. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg, har lyst til å dø selv akkurat nå, jeg som var så imot selvmord. Jeg klarer det ikke lenger. Vennene mine støtter meg men jeg klarer ikke å glemme det rett og slett. Har ingen håp for at sorgen kommer til å hele seg. Jeg vet ikke hvorfor jeg skrev dette. Måtte bare få det ut.. 1
Kråkesaks Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Kjære Anonymbruker Selvmordstanker tillates ikke på Kvinneguiden. Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av. Lykke til. Tråden stenges. Mvh Kråkesaks, mod
Anbefalte innlegg