Gjest lina Skrevet 11. januar 2004 #1 Skrevet 11. januar 2004 hei, Har lest kvinneguiden en stund naa. Og det ser ut til aa väre mange fornuftige jenter og gutter her. Derfor mitt spörsmaal til dere, og haaper at dere kan hjelpe meg. Er ung, det vil si 16, og bosatt i utlandet. Det ser ut som de fleste her er noe eldre enn meg, og da gaar jeg utifra at dere har noe mere livserfaring ogsaa. Saa here goes: Har en superkjäreste, litt eldre nesten 18. Saken er den at han tror jeg har kysset en venn av ham. Jeg har ikke det. Og han vil ikke tro meg. Det er saa vondt og vanskelig, for jeg er virkelig forelsket i ham. Naa, pls hvordan ville dere löse denne floken, for jeg vil fremdeles väre kjäresten hans. Mange hilsen Mia
Gjest Myumi Skrevet 11. januar 2004 #2 Skrevet 11. januar 2004 Spørsmålet du må stille deg er hvorfor han ikke vil tro deg? Har han grunn til å tro at du ikke snakker sant? Har noen satt ut rykter om dette kysset, i tilfelle hvem? Hva med denne vennen, sier han til kjæresten din at du har kysset ham?
Gjest lina Skrevet 11. januar 2004 #3 Skrevet 11. januar 2004 hei Coffee, Mmmm, en "venn" av meg har satt ut disse ryktene. Og det verste er at denne "vennen" er forelsket i meg. Og har värt det en god stund. Dette vet alle. Og denne "innmari vennen" har fortalt kjäresten min at han kysset meg mens kjäresten var paa juleferie. Og det er ikke sant.....buhuuuuuuuuuuu Mia
Gjest Myumi Skrevet 11. januar 2004 #4 Skrevet 11. januar 2004 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt denne "vennen" for meg og virkelig lekset opp for ham. Og hvis det er som du sier at "alle vet", vet ikke kjæresten din det også. Og det faller ham ikke inn og legge sammen to og to og innse at det kan være en mulighet for at dette kysset aldri har funnet sted?
Gjest lina Skrevet 11. januar 2004 #5 Skrevet 11. januar 2004 har tatt for meg denne "vennen", og har brutt ALL kontakt med ham. Det jeg tror han ville var aa faa til et brudd med meg og kjäresten, slik at han kunne faa en mulighet til aa bli sammen med meg. Noe som ALDRI vil komme til aa skje. Og han vet det ogsaa. Men kjäresten tror "kanskje" jeg gjorde det....og det hele er super komplisert. For han har et "trust" issue. Det vil si han har noen vonde opplevelser bak seg. Og hans spörsmaal til meg er hvordan kan han väre sikker... Umulig aa bevise... Fremdeles like lei seg Mia
Gjest Myumi Skrevet 11. januar 2004 #6 Skrevet 11. januar 2004 Kjæresten kan ikke bruke tidligere opplevelser mot deg, det er ikke rimelig. Og hvis han ikke stoler på deg er han ikke noe å samle på. Du har ikke gjort noe galt, da skal du ikke måtte krype og du skal heller ikke se bort ifra at kjæresten din kanskje liker å se deg lide for på den måten å få hevn over kvinner generelt. Og hvis det er tilfelle er han ett dårlig menneske du ikke trenger i livet ditt.
Gjest lina Skrevet 11. januar 2004 #7 Skrevet 11. januar 2004 hei igjen Coffee, Takk for at du gidder aa ta deg tiden til aa svare. Tenkte litt paa det du sa om tillit og tidligere opplevelser. Vet at jeg ikke har noe med det, han vet det ogsaa. Men alt er ikke saa enkelt, og saa var det det at jeg er skikkelig forelsket i fyren. Klart at jeg (alle jenter,gutter ogsaa for den slags skyld) fortjener det beste. Men av og til er det vanskelig aa skille disse tingene og se alt klart. Og jeg er forvirret av alle disse signalene som kommer.
Gjest Tex Skrevet 11. januar 2004 #8 Skrevet 11. januar 2004 Kjære Mia, Hvis han ikke kan tro på deg når du forteller at du ikke har kysset denne ufordragelige fyren, hvordan kan han da være sammen med deg? Han stoler jo ikke på deg i det hele tatt... Så forferdelig trist...... Hva den dagen det virkelig skjer noe viktig?
Gjest Myumi Skrevet 11. januar 2004 #9 Skrevet 11. januar 2004 Bridezilla Tex har ett poeng: Hva skjer den dagen en mer alvorlig anklage kommer på bordet, skal du måtte kjempe en ny kamp da også selv om du er 100% uskyldig. Hvordan kan du være sammen med en som ikke stoler på deg?
Gjest lina Skrevet 15. januar 2004 #10 Skrevet 15. januar 2004 heisann Coffee og Tex, Tenkte jeg skulle faa la dere vite hvordan det gikk. Hadde en lang prat med kjäresten om tillit. Brukte alle de tingene dere fortalte meg, pluss en hel del andre. Vel, det hele endte godt! Han tror meg og han har faktisk lärt en hel del ogsaa. Han vet ihvertfall hva det vil si aa ha en norsk kjäreste naa, og at vi ikke lar oss pelle paa nesen. Tusen takk for gode raad og godt kvinnefellesskap. Mia
Gjest Myumi Skrevet 15. januar 2004 #11 Skrevet 15. januar 2004 Fint å høre at alt gikk bra :-) og bra at han har lært en lekse for slikt gjør man ikke mot en man elsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå