jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hei Folkens mensen min er utblitt i litt over ei uke, de første dagene etter forventet mensen tok jeg graviditets tester men det var blendahvite, så tok jeg en i dag alstå på ettermiddagen kl 5, jeg hadde vært på do en time før testen også, det vil si at urinen var bare en time gammel jeg fikk en sånn test. bildet er tatt i kjeller doen så litt mørkt :gjeiper: her er mer nøyktig Hva sier dere? Endret 1. mars 2012 av jeg skal ha barn
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 "en sånn test" tomt? tolker det som enda en blenda-hvit en jeg da (: men man skal helst ta testen om morgenen, altså når urinen er litt mer enn en time gammel så jeg ville ha rådet deg til å ta en ny test i morgen tidlig kanskje? når det er sagt så kan mensen til tider være litt merkelig, kanskje den bare bestemte seg for å komme litt sent...går du på p-piller forresten?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 "en sånn test" tomt? tolker det som enda en blenda-hvit en jeg da (: men man skal helst ta testen om morgenen, altså når urinen er litt mer enn en time gammel så jeg ville ha rådet deg til å ta en ny test i morgen tidlig kanskje? når det er sagt så kan mensen til tider være litt merkelig, kanskje den bare bestemte seg for å komme litt sent...går du på p-piller forresten? Hehe så nå at du hadde lagt inn bilde, men jeg syns fremdeles du burde ta en ny test i morgen med litt eldre urin (: Lykke til hvert fall, enten om du ønsker å være gravid eller ikke!
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 29. februar 2012 (endret) "en sånn test" tomt? tolker det som enda en blenda-hvit en jeg da (: men man skal helst ta testen om morgenen, altså når urinen er litt mer enn en time gammel så jeg ville ha rådet deg til å ta en ny test i morgen tidlig kanskje? når det er sagt så kan mensen til tider være litt merkelig, kanskje den bare bestemte seg for å komme litt sent...går du på p-piller forresten? heheheh skjønner du tolker det blendahvit jeg slitt med å laste bildet nei jeg går ikke på p-pille jeg vil gjerne ha barn og er prøver i december hadde jeg laproskopi hvor eggledrene mine ble åpnet, nå går jeg kun på metformin og prøver. Endret 1. mars 2012 av jeg skal ha barn
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Hehe så nå at du hadde lagt inn bilde, men jeg syns fremdeles du burde ta en ny test i morgen med litt eldre urin (: Lykke til hvert fall, enten om du ønsker å være gravid eller ikke! hva synes du om den? ja jeg skal ta en tidlige på morgen, kan ikke vente, selv om denne kan være falsk så er eg sikkelig spent. fikk tårer av å se på den svake rose linjen. Endret 29. februar 2012 av jeg skal ha barn
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #6 Skrevet 29. februar 2012 klikk på bildet så får dere et større bildet på kjermen.
Gjest happy_me Skrevet 29. februar 2012 #7 Skrevet 29. februar 2012 så det er sånn at viss en ser to rosa striper så er du gravid, og for ikke gravid, så er det bare en strek? Må spørre, for jeg har aldri vært borti en test som ser sånn ut..
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. februar 2012 så det er sånn at viss en ser to rosa striper så er du gravid, og for ikke gravid, så er det bare en strek? Må spørre, for jeg har aldri vært borti en test som ser sånn ut.. Ja, det virker slik, men jeg er usikker om denne er positivt eller ikke.
Gjest happy_me Skrevet 29. februar 2012 #10 Skrevet 29. februar 2012 Ja, det virker slik, men jeg er usikker om denne er positivt eller ikke. ja, men da vil jeg si at den ser positiv ut. Men ta en ny test (clearblue er nøyaktige, og lette å lese av, de digitale er best, men dyre), og ta testen på morgenurin, så er du sikker på et riktig resultat Men som sagt, jeg synes denne testen ser positiv ut
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #11 Skrevet 29. februar 2012 (endret) ja, men da vil jeg si at den ser positiv ut. Men ta en ny test (clearblue er nøyaktige, og lette å lese av, de digitale er best, men dyre), og ta testen på morgenurin, så er du sikker på et riktig resultat Men som sagt, jeg synes denne testen ser positiv ut Jeg skal ta den i morgen Tusen tusen takkk jeg håper virkelig at det blir positivt i morgen også,,,,, jeg har prøvd i 3 år og har grinet hver mnd da forbanna mensen har kommet...... er fortsatt redd at jeg skal få mensen..... Endret 29. februar 2012 av jeg skal ha barn
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #12 Skrevet 29. februar 2012 Den er skikkelig positiv. tusen takk håper det,,,, jeg kan ikke tro det..jeg kommer til å ble gal av glede om den slår positivt i morgen også.
victorindia Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 Den ser veldig positiv ut, ja! Så hvis dette bilde var tatt før de 5 minuttene eller hva det er, så vil jeg tro du er gravid ja! Gratulerer litt forskiktig!
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 Den er veldig positiv! Så hvis du er sikker på at det er en graviditetstest og ikke en eggløsningstest, så er du ja (Har nemlig gjort den feilien en gang )
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #15 Skrevet 29. februar 2012 Den er veldig positiv! Så hvis du er sikker på at det er en graviditetstest og ikke en eggløsningstest, så er du ja (Har nemlig gjort den feilien en gang ) Ja den er graviditetes test, jeg tok faktisk både eggløsnings og graviditets, her er begge bilder.
jeg skal ha barn Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #16 Skrevet 29. februar 2012 (endret) Den ser veldig positiv ut, ja! Så hvis dette bilde var tatt før de 5 minuttene eller hva det er, så vil jeg tro du er gravid ja! Gratulerer litt forskiktig! takk jeg håper at det skal slå + i morgen, skal ikke si noe til mannen min før jeg er 100% sikker og har fått det bekreftet fra legen.... liker ikke å gi ham falsk gelde. Endret 29. februar 2012 av jeg skal ha barn
*Frida* Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 Den testen er veldig positiv! Gratulerer!
Samantha Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 Det er vel ingen tvil vel?!? Den der er jo superpositiv!!! GRATULERER!!!!!
Orchideae Skrevet 29. februar 2012 #19 Skrevet 29. februar 2012 Helt klart positiv! Brukt samme type tester selv! Gratulerer!
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #20 Skrevet 29. februar 2012 Den testen er mye mer positiv enn min var, og jeg er gravid:) Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå