Gå til innhold

Hvor kan dette antrekket være kjøpt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg såg en lekker jente på en butikk her i helgen, og beskjeden som jeg er, turte jeg ikke å gå bort å spør hvor hun hadde kjøpt antrekket :)

Det jeg lurer på er hvilke sko hun har på seg, og hvor de er kjøpt? Se bilder :)

Og hvilken bukse det kan være? Har leitet lenge etter en bukse som er smal helt ned, nemlig :)

Noen som har noen tips? :) spesielt skoene jeg er på jakt etter :)

Takker for all hjelp! :)

-Charl8-

post-58258-0-13807000-1330533874_thumb.j

post-58258-0-73622300-1330533884_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skoene har jeg ingen anelse om, men buksene lignet ganske mye på mine Levis bukser hvert fall (:

Om det ikke er de hun har så er de hvert fall veldig fine, sitter kjempebra og er stramme hele veien ned!

Det er de buksene til Levis som er lagd til forskjellige former, altså selv om buksene har samme størrelse så har de forskjellige modeller som har tatt hensyn til at kroppsfasongen er forskjellig.

Syns du var veldig søt som tok bilde da (: det er noe jeg ofte tenker selv når jeg ser folk med kule antrekk!

Skrevet

Supert! Da blir det en tur til byen i helgen å lete :)

Hehe, ja søt og søt! følte meg ikke så klok når jeg skulle prøve å ta bilde i det skjulte mens hun hjalp andre :P

Da gjenstår bare skoene ;)

AnonymBruker
Skrevet

Buksene kan godt være jeggings og slettes ikke jeans i det hele tatt. Plastpumps i hudtoner selges på så og si alle skobutikker for tiden.

Skrevet

Du turte ikke spørre, så du tok bilder i smug og la ut på nettforum?

Classy!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...