charl8 Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Hei! Jeg såg en lekker jente på en butikk her i helgen, og beskjeden som jeg er, turte jeg ikke å gå bort å spør hvor hun hadde kjøpt antrekket Det jeg lurer på er hvilke sko hun har på seg, og hvor de er kjøpt? Se bilder Og hvilken bukse det kan være? Har leitet lenge etter en bukse som er smal helt ned, nemlig Noen som har noen tips? spesielt skoene jeg er på jakt etter Takker for all hjelp! -Charl8-
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Skoene har jeg ingen anelse om, men buksene lignet ganske mye på mine Levis bukser hvert fall (: Om det ikke er de hun har så er de hvert fall veldig fine, sitter kjempebra og er stramme hele veien ned! Det er de buksene til Levis som er lagd til forskjellige former, altså selv om buksene har samme størrelse så har de forskjellige modeller som har tatt hensyn til at kroppsfasongen er forskjellig. Syns du var veldig søt som tok bilde da (: det er noe jeg ofte tenker selv når jeg ser folk med kule antrekk!
charl8 Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. februar 2012 Supert! Da blir det en tur til byen i helgen å lete Hehe, ja søt og søt! følte meg ikke så klok når jeg skulle prøve å ta bilde i det skjulte mens hun hjalp andre Da gjenstår bare skoene
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Buksene kan godt være jeggings og slettes ikke jeans i det hele tatt. Plastpumps i hudtoner selges på så og si alle skobutikker for tiden.
Kvist Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Du turte ikke spørre, så du tok bilder i smug og la ut på nettforum? Classy! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå