AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Prøvde denne for første gang i går, og etter 20 minutters tid fikk jeg så sterk mageknip at jeg måtte puste meg gjennom smertene. Hadde ikke blitt overrasket om det plutselig hadde døtti ut en unge liksom. Menssmerter kan bare LEGGE seg etter det jeg hadde i går.. Noen som har opplevd lignende?
Gjest scorpius Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Det hørtes ikke godt ut. Det første jeg tenker, er jo det mest åpenbare at det kanskje er noe i yoghurten du ikke tåler? Har spist activia flere ganger, og menssmertene mine har ikke blitt noe mildere
Gjest badeand1 Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Yoghurten er jo for magen så kanskje du ikke tålte den?
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Jeg er laktoseintolerant, og har da opplevd det samme som deg..
Gjest Cessie Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Det høres akkurat ut som meg da jeg spiste min første (og siste) Activia yoghurt. Tilbragte resten av dagen på badet, for å si det sånn. Tåler fint annen yoghurt. Det var forresten varianten "Cerealier" jeg prøvde. Har ikke turd å prøve noen av de andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå