AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #1 Skrevet 29. februar 2012 Jeg er en jente på 17, snart 18 år som er litt fyldig. Jeg er ikke feit, men har breie hofter, store lår og litt ekstra på magen. Føler det ikke er så mange ungdomsklær som er laga til denne "formen". Klærne sitter liksom ikke så fint, virker mer som de er lagd for rette former. De fleste buksene er lave i livet, og toppene er ofte ikke kledlige osv... har ikke lyst å kjøpe klær for "eldre" heller.. Noen tips til klær som jeg kunne ha testa ut? Liker klær fra butikker som bikbok og vero moda, når det gjelder stilen.
Vulpes Skrevet 29. februar 2012 #2 Skrevet 29. februar 2012 Når det gjelder jeans har Nudie noen fine som er høye i livet, "high kai" heter de. De passer i hvert fall meg bra. Nå er ikke jeg fyldig, men jeg er naturlig bred over hoftene og smal i livet, så bukser som strammer rundt livet kontra hoftene passer meg mye bedre.
Gjest Nanne70 Skrevet 29. februar 2012 #3 Skrevet 29. februar 2012 Cubus har en modell som heter Friday jeans som er smale jeans med litt høyde i livet, du kan jo prøve de. Rimelige er de også, og grei kvalitet i forhold til prisen, og størrelsene går opp til 46. Du sier ikke noe om hvilken str du bruker, men spesielt klær fra Bik Bok er små i størrelsen. Har du prøvd merker som Only, Vila og Soaked In Luxury? Omtrent samme stil, men jeg tror størrelsene kan være noe mer generøse. Etter min erfaring har også Esprit klær som er normale til romslige i størrelse, du kan i hvertfall finne basisplagg som jeans og tanktops der. Hvis du kan handle online, kan du jo sjekke ASOS Curve og se om du finner noe du liker. Størrelsene der går fra 44 og oppover. Hvis du trenger ytterligere inspirasjon, ta en titt på bloggen Girl With Curves. Jente med kurver og fantastisk stil
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Takk for svar! Liker helst helt trange jeans, så kan sjekke ut de fra Cubus. Størrelsen jeg bruker varierer veldig, alt fra S - XL, helt avhengig av hva slags plagg det er osv.. men bruker som regel L i butikker som bikbok.
Binta Ba Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Jeg bruker 42/44/46 i bukser, alt ettersom..har handlet mye på Cubus, men ser nå at KappAhl har fått inn mye fint for de mer lubne. Kjøpte meg to bukser nå nettopp, som jeg syntes rumpa mi ble helt fantastisk i;) Gå på KappAhl, og spør dama bak kassa. Syntes de på Oslo City var overraskende hjelpsomme. Ikke kostet noen av de mer enn maks 500kr heller, og når har de jo 100kr rabatt også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå