Gå til innhold

Hotell i London?

Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Gjest Primula

Er det noen som kan gi meg tips på billige hotell i London som ligger nogenlunde sentralt? Jeg har søkt litt på nettet, men saken er at jeg ikke fins kjent i London så jeg vet ikke hvor vi skal bo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.hoteldiscount.com !

Kan være lurt¨å bo i nærheten av Bayswater/Mayfair/Soho, da bor du sentralt med kort vei til shopping og turistattraksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.hoteldiscount.com !

Kan være lurt¨å bo i nærheten av Bayswater/Mayfair/Soho, da bor du sentralt med kort vei til shopping og turistattraksjoner.

Eller i området nær Russel Square, det er veldig praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde en natt på Comfort Inn Hyde Park i desember. Det lå i et stille og rolig strøk, men ikke langt fra Oxford Street. Tror du finner det på hoteldiscount som er nevnt over. Betalte 45 pund for enkeltrom. Ikke all verdens standard, men helt greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor gjerne på Eden Park når jeg er i London. Det ligger i Bayswater. Pleier å bestille fra www.tradehouse.no sånn at alt er klart på forhånd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom prisen er viktigere en standaren, kan jeg anbefale KFUK-hjemmet. Der ligger du på 2-6-manns rom (deler du med ukjendte er det kun samme kjønn på et rom). Tror vi betalte £18, inkl frokost og hjemmelaget middag.

Det fungerer som et hjem, du får nøkkel til utgangsdøren, spiser sammen i spisesalen og kan samles i stuen.

Det ligger i et nydelig boligstrøk ved ikke langt fra Hyde Park.

Ellers kjenner jeg få hoteller i London, da jeg har en far som har bodd der.

Sist sommer bodde jeg på Crown Plaza, men det er fryktelig dyrt om en ikke ordner seg (kjennskap og vennskap).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...