Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 Populært innlegg #81 Skrevet 5. mars 2012 TS jeg skrev innlegget, ikke for å skape drama, men å lufte tanker. Skulle jeg nevnt dette for noen IRL hadde de visst hvem brudeparet er, og DET hadde skapt drama. uansett: bruden svarte ikke på e-post, så jeg ringte, og fikk beskjed om at hun ikke kunne prate nå, men ville komme innom senere. Det eneste jeg tok opp var det hotellet hadde sagt, og spurte hva hun trodde forklaringen var. Hun kom innom i går kveld og har nå innrømmet (etter mye om og men) at de har lagt på summen til flere eller alle gjestene og at mellomlegget skulle gå til å dekke inn de andre delene av bryllupet, slik at de fikk "bryllupet de hadde drømt om". Bryllupet er til helgen, men jeg har gitt henne beskjed om at jeg ikke er komfortabel med å være gjest slik ting har blitt, noe hun skjønte. Hun fikk med gaven sin når hun dro. Jeg har nå avbestilt hotellrommet til bryllupet. Flybilletten endret jeg til en annen destinasjon, og bruker feriedagene og noe av de oppsparte hotell/lommepengene til en rimelig storbyhelg i stedet (som vil koste meg mindre totalt enn bryllupsturen) Så får dere bare kalle meg guestzilla 71
Portvinpiken Skrevet 5. mars 2012 #82 Skrevet 5. mars 2012 Du er overhode ingen "guestzilla" i mine øyne nå når saken er oppklart :-). Jeg har ikke annet å si enn at dette var da veldig spesielt! Skulle ikke forundre meg om jeg hadde gjort noe av det samme som du har gjort. Det høres jo helt uhørt ut at gjestene skal dekke inn kostnadene på bryllupet! Jeg håper og tror at dette er noen i overkant spesielle folk som gjør det på den måten. Aldri hørt om noe liknende, og vil for all del ikke gjøre dette til en "normalen" når det gjelder bridezillas! 10
Daxi Skrevet 5. mars 2012 #83 Skrevet 5. mars 2012 TS jeg skrev innlegget, ikke for å skape drama, men å lufte tanker. Skulle jeg nevnt dette for noen IRL hadde de visst hvem brudeparet er, og DET hadde skapt drama. uansett: bruden svarte ikke på e-post, så jeg ringte, og fikk beskjed om at hun ikke kunne prate nå, men ville komme innom senere. Det eneste jeg tok opp var det hotellet hadde sagt, og spurte hva hun trodde forklaringen var. Hun kom innom i går kveld og har nå innrømmet (etter mye om og men) at de har lagt på summen til flere eller alle gjestene og at mellomlegget skulle gå til å dekke inn de andre delene av bryllupet, slik at de fikk "bryllupet de hadde drømt om". Bryllupet er til helgen, men jeg har gitt henne beskjed om at jeg ikke er komfortabel med å være gjest slik ting har blitt, noe hun skjønte. Hun fikk med gaven sin når hun dro. Jeg har nå avbestilt hotellrommet til bryllupet. Flybilletten endret jeg til en annen destinasjon, og bruker feriedagene og noe av de oppsparte hotell/lommepengene til en rimelig storbyhelg i stedet (som vil koste meg mindre totalt enn bryllupsturen) Så får dere bare kalle meg guestzilla Bra gjort, hadde absolutt gjort det samme i din posisjon... Og selv om jeg hadde hatt god råd for å betale, hadde jeg ikke giddet... Frekk brudepar må jeg si... 1
Gjest Skrevet 5. mars 2012 #84 Skrevet 5. mars 2012 OMG Det er det frekkeste jeg har hørt på lenge!!! Hvordan hun kan se gjestene sine i øynene, vet ikke jeg - og tror ikke jeg hadde vært venninne med henne lenge etter dette. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #86 Skrevet 5. mars 2012 TS det vennskapet er under avvikling. Jeg ba henne også om å ta en ringerunde til de andre gjestene og si at det hadde skjedd en feil med fakturaene, og oppgi riktig beløp, men aner ikke om det skjer. jeg kjenner jo noen av de andre gjestene også, og vet ikke om jeg burde si i fra til dem, eller om jeg bare skal holde kjeft
Gjest gurimalla Skrevet 5. mars 2012 #87 Skrevet 5. mars 2012 jeg kjenner jo noen av de andre gjestene også, og vet ikke om jeg burde si i fra til dem, eller om jeg bare skal holde kjeft Jeg ville gitt bruden mulighet til å si fra selv, hvis ikke hun hadde fortalt det selv hadde jeg sladret uten skrupler. 18
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #88 Skrevet 5. mars 2012 Jeg ville sagt fra til de vennene jeg kjenner. 7
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #90 Skrevet 5. mars 2012 Jeg mener du bør si ifra til de andre gjestene... Evt spille litt dum, kontakte de og høre om de også har fått en unaturlig høy faktura og så får de konfrontere brudeparet selv. 5
Labello Skrevet 5. mars 2012 #91 Skrevet 5. mars 2012 TS jeg skrev innlegget, ikke for å skape drama, men å lufte tanker. Skulle jeg nevnt dette for noen IRL hadde de visst hvem brudeparet er, og DET hadde skapt drama. uansett: bruden svarte ikke på e-post, så jeg ringte, og fikk beskjed om at hun ikke kunne prate nå, men ville komme innom senere. Det eneste jeg tok opp var det hotellet hadde sagt, og spurte hva hun trodde forklaringen var. Hun kom innom i går kveld og har nå innrømmet (etter mye om og men) at de har lagt på summen til flere eller alle gjestene og at mellomlegget skulle gå til å dekke inn de andre delene av bryllupet, slik at de fikk "bryllupet de hadde drømt om". Bryllupet er til helgen, men jeg har gitt henne beskjed om at jeg ikke er komfortabel med å være gjest slik ting har blitt, noe hun skjønte. Hun fikk med gaven sin når hun dro. Jeg har nå avbestilt hotellrommet til bryllupet. Flybilletten endret jeg til en annen destinasjon, og bruker feriedagene og noe av de oppsparte hotell/lommepengene til en rimelig storbyhelg i stedet (som vil koste meg mindre totalt enn bryllupsturen) Så får dere bare kalle meg guestzilla bra!!! Spørsmål; hva sa bruden om alt? Hvordan forsøkte hun å forklare det? Det må jo ha vært UTROLIG ydmykende for henne 2
loosediamonds Skrevet 5. mars 2012 #92 Skrevet 5. mars 2012 Det jeg ikke skjønner er at hotellet går med på dette. Er det en kjede, så tror jeg faktisk jeg ville klaget til kjeden også. Ikke bare advart andre potensielle gjester mot å gå i svindelfellen. Om et hotell hjelper sine kunder med å tyne penger ut av hotellgjester med uspesifisert regning, så går det jo på ryet til hotellet løst. Det her kan ikke jeg forstå heller! Jobber selv i resepsjon på et kjedehotell og hadde vi fått dette spørsmålet så hadde jeg bare stått der og måpa tror jeg. Det her skal ikke forekomme! 1
Mooria Skrevet 5. mars 2012 #93 Skrevet 5. mars 2012 Du er selvsagt nødt å si fra til de andre gjestene - du kan ikke bare se på at flere andre blir svindlet for mange tusen kroner uten å si noe! Skjønner ikke at du i det hele tatt kan tvile på det... 7
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2012 #94 Skrevet 5. mars 2012 Hvor blir det av dere nå, alle dere som forsvarte bruden og kom med alskens vidløftige forklaringer, at TS hadde misforstått osv.? 18
iNord Skrevet 5. mars 2012 #95 Skrevet 5. mars 2012 mg,det er så utrooolig frekt!! hadde tvert sagt fra til gjester jeg kjente.. er for dumt
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #96 Skrevet 5. mars 2012 Er det lov å spørre hvor mange gjester som er "invitert" i dette bryllupet? 1
Dhalia Skrevet 5. mars 2012 #97 Skrevet 5. mars 2012 Dette er generelt noe av det drøyeste jeg noen gang har hørt. Hva er det med folk? 1
Jade Skrevet 5. mars 2012 #98 Skrevet 5. mars 2012 Hvor blir det av dere nå, alle dere som forsvarte bruden og kom med alskens vidløftige forklaringer, at TS hadde misforstått osv.? På jobb eller skole, kanskje? TS: Hjelpe meg! Trodde ikke slikt var mulig engang! 2
Gjest "gjest" Skrevet 5. mars 2012 #99 Skrevet 5. mars 2012 Fortell det her til alle de gjestene du kjenner, kutt deretter ut den her kjerringa, du kan aldri stole på den her dama igjen. 3
Rosenrød Skrevet 5. mars 2012 #100 Skrevet 5. mars 2012 Jeg synes absolutt at de andre gjestene bør gjøres oppmerksomme på dette! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå