Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så mye hår på magen etter jeg ble gravid.. Er det normalt eller? føler meg som en mann :tristbla:

Er mørk i håret å, så håra på magen er ganske mørke :sukk: Håper på at det går bort etter jeg har født! vil nesten ikke vise magen til typen, blir flau :(

Noen fler som har opplevd det samme??

Skrevet

Vet at flere gravide kan oppleve det. Tror det har med hormoner å gjøre, ettersom det også kan skje f.eks. alvorlig syke ME-pasienter.

Skrevet

Jeg fikk dun på magen og puppene. Det på magen gikk bort en stund etter fødsel, akkurat som den brune streken. Det på puppene er igjen :(

AnonymBruker
Skrevet

Det må være de hormonene... Jeg hadde i hvert fall planlagt at magepelsen min skulle forsvinne igjen etter fødsel, så det bør den gjøre! I mellomtiden er du da myk og god å kose på? xD

AnonymBruker
Skrevet

Det må være de hormonene... Jeg hadde i hvert fall planlagt at magepelsen min skulle forsvinne igjen etter fødsel, så det bør den gjøre! I mellomtiden er du da myk og god å kose på? xD

hehehe :fnise: Er nok ikke det mest fine å kose med :P

Tror ikke typen vil kose med den hårete magen til dama :P

AnonymBruker
Skrevet

hehehe :fnise: Er nok ikke det mest fine å kose med :P

Tror ikke typen vil kose med den hårete magen til dama :P

Hahaha xD

Skrevet

Jeg fikk mye hår på magen da jeg gikk gravid. Lange dunhår.. Noen mørke hår i en stripe nedover.. Ugh hehe. Men alt forsvant ei stund etter fødselen :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mye hår på magen da jeg gikk gravid. Lange dunhår.. Noen mørke hår i en stripe nedover.. Ugh hehe. Men alt forsvant ei stund etter fødselen :)

Det er det jeg har også. Men er mørke hår, blæ! Men bra at de forsvant hos deg, da håper vi det gjør det hos meg også :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mørke hår i en stripe fra nevlen og ned, de er der enda og det er 8 år siden jeg fødte :tristbla:

Her nappes det støtt og stadig :snurt:

Skrevet

Det virker som det er litt individuelt om man beholder det ekstra håret eller ikke. Men i teorien tror jeg man skal miste det. Man skal jo også miste det ekstra tykke håret man har fått på hodet i løpet av graviditeten, så da gjelder kanskje det samme for kroppshår.

Det her har jeg ikke sagt til en sjel..og er så vidt jeg tør å si det her inne :P Men jeg fikk altså ekstra tykt hår på rumpa også i tillegg til det på magen!! :kjefte: Og da det på magen forsvant, og jeg enda hadde et tykt dunlag på rumpa, ble jeg mildt sagt dårlig..hehe :sjenert: Men det forsvant det også etter noen uker/måneder..heldigvis!

AnonymBruker
Skrevet

Hørt om voks?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørt om voks?

Næi? Voks, hva er det?? :klaske:

Man skal ikke vokse bort det ekstra håret man får under graviditeten, for da faller det ikke bort etter fødsel. Da må man fortsette å vokse hele livet.. Kanskje tenke litt før du kommer med morsomheter??

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk økt hårvekst på kroppen generelt, og mistet en del hår på hodet under amming..:P

Jeg har nå en god del mørke hår bakpå lårene, og bikinilinja går rimelig langt ut på lårene..delikat? Nei. Men jeg overlever. Bruker epilatoren for det den er verdt:P Leggene har også fått økt hårvekst, og hårene vokser ut raskere. Underarmene har fått mer dun og hår, og armhulene har også "spredd" seg litt.

I mitt tilfelle har det gådd i arv, det var bare ingen som tenkte på å advare meg;)

• 9 måneder senere...
Skrevet

Har fått ekstra mye hår på hele kroppen føler jeg. Magen, puppene, rompa, ryggen, you name it... føler det bare er flaks at jeg ikke har fått bart og skjegg også.. har termin i mårra, så håper det forsvinner fort etter fødselen, for det har jeg venta lenge på!

Skrevet

Man skal ikke vokse bort det ekstra håret man får under graviditeten, for da faller det ikke bort etter fødsel. Da må man fortsette å vokse hele livet.. Kanskje tenke litt før du kommer med morsomheter??

kilder?

Anonym poster: 53bf460bb35aa36be8e3d3328df8ceb4

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Seriøst ...?

Da burde jeg aldri startet å nappe de nye hårene under navlen da...

Anonym poster: b56a5638700fd478d30e9ffaf5f363a6

Skrevet

Jeg har det enda 1 år etter fødselen. Mørkt hår fra navlen og ned. Av en eller annen merkelig grunn bryr jeg meg ikke om det. Strekkmerkene plager meg heller ikke.

Syns det egentlig er litt synd at kvinner ikke skal få føle seg vakre fordi normen er at kvinner ikke skal ha hår noen plasser.

Anonym poster: 6dae1ff252b1f6a0d43775781b677113

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...