Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en periode for et års tid siden hvor jeg hadde stort utbrudd av akne i ansiktet. Dette km etter jeg sluttet med p-piller, hadde det slik forrige gang jeg sluttet også. Verken MD (også pensling)eller Dermalogica hjalp, brukte Epiduo med svært god effekt! Fikk minimalt med arr også. Det er godt over 6 mnd siden jeg brukte epiduo gel, nå bruker jeg ved små utbrudd ved mens. det er da kun enkeltkviser,ikke store områder sm før.

Ifølge en random hudpleier bør jeg "bygge opp" huden igjen, naturligvis med et enormt vell av produkter fra ultracalming serien. Dessuten anbefalte hun active moist som jeg har dårlige erfaringer med fra tidligere. jeg får utbrudd av den, det samme gjorde jeg nå så jeg gikk tilbake til smoothing igjen. Hun mente jeg bør skifte fra MD til daily microfoliant.

I det store og hele vil jeg egentlig skifte til Decleor da de ikke inneholder parabener ( eller??), men hva tenker dere om hennes forslag? aldri følt meg så stygg som da jeg gikk derfra...

HVa tenker dere om å bruke MD continious serum nå? da bare i området hvor jeg ikke har utbrudd og ikke brukt epiduogel siden før ifjor sommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge min flinke hudpleier inneholder Decleor mer parfymestoffer enn MD, kan være noe å tenke over. Hvis du er veldig fornøyd med det du bruker nå vil jeg egentlig anbefale deg å fortsette med det. Bruker et merke jeg er kjempefornøyd med selv og har ikke gode erfaringer med å prøve andre ting, samme hvor fornøyde andre er (inkl. hudpleiere)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...