Gå til innhold

Buksestørrelser

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei :hjerte:

Jeg skal kjøpe meg ett par bukser jeg har funnet på nett, og på den ene buksen går størrelsen fra 24 til 28. Mens den andre buksen går fra 24 til 32. Vet noen hva som er str. S på disse buksene?

Endret av <cinderella3
Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet

link tli buksene?

Litt enklere å finne ut da. :)

Skrevet (endret)

Jeg er vel en M og bruker 28. Tror det er 24-26 som er S. Men står det ikke mål der da?

Endret av KaDust
Skrevet

24 = 34 (xs)

25 = 36 (liten s)

26 = 36 (stor s)

Link

Skrevet

24 = 34 (xs)

25 = 36 (liten s)

26 = 36 (stor s)

Link

Synes det er vanskelig med størrelser på bukser. Jeg opplever at en bukse i str 26 kan passe (av og til litt for stor), men være alt for liten i samme størrelse i en annen bukse. Tror det varierer litt, det skriver de også på siden du linker til.

"This size chart is approximate. Sizes vary from manufacturer to manufacturer and this chart should only be used for general information, not for ordering."

Skrevet

Jeg er M nedentil og bruker som regel størrelse 28 i jeans, men det varierer etter modell og merke.

Har en lav Levi's jeans i 29 som er litt liten, og en Nudie high kai (høy i livet) i 27 som kunne vært bittelitt trangere.

Skrevet

tusen takk for svarene! er vanskelig å finne passende bukser.. og spesielt over nett. Men tok sjansen på 26, bruker til vanlig small, så får satse på at det passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...