Gå til innhold

Blått og hvitt retroservise

Anbefalte innlegg

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

For noen måneder siden forelsket jeg meg i et servise det var bilde av i Bonytt, men nå finner jeg det ikke igjen.. Det var hvitt med store blå blomster. Det var visste en reproduksjon av et servise fra 60-70-tallet. Kan dere hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Kan det være musselmalt mega du har sett? Det er hvitt med store blå blomster...

:heks:

Endret av Brunhilde
Skrevet

Er det samme som avataren min? :sjenert::)

Skrevet

Kan det være musselmalt mega du har sett? Det er hvitt med store blå blomster...

:heks:

Åh, det var stilig!

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Er det samme som avataren min? :sjenert::)

Ja!! :)

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Det var ikke Maxistrå/ Musselmalt Mega, men den som er på avataren til Rumle! Noen som vet?

Skrevet

Det var ikke Maxistrå/ Musselmalt Mega, men den som er på avataren til Rumle! Noen som vet?

Spør Rumle hvor hun fant avataren sin :)

Ellers kan du se her : Min lenke,

eventuelt kan du lete på Gustavsbergs porslinsfabrik.

Skrevet

Jeg vet jeg vet! Serien heter Mon Amie og ble produsert av Rørstrand! :)

Gjest Ashley_Johanna
Skrevet

Jeg vet jeg vet! Serien heter Mon Amie og ble produsert av Rørstrand! :)

TUSEN TAKK:) Har googlet i vei til den store gullmedalje men har ikke klart å finne den ... nå vet jeg hva som skal stå på ønskelisten min:) :takke:

Skrevet

Åh beklager at jeg ikke skrev det i svaret mitt! Men, ser du har fått svar av andre, så det var bra :) Elsker den serien selv! :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Det er et nydelig servise! :)

Skrevet

Vi hadde noen deler til salgs på loppemarkedet til korpset. Det viste seg å bli det første som ble revet vekk, av en av disse damene som står i kø en halvtime før vi åpner. Så det er tydeligvis et samleobjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...