Gå til innhold

Kjøkkenvekt, anbefaling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har prøvd å google litt, men finner mest reklamer. Min forrige kjøkkenvekt hadde klokke, noe som førte til at batteriet holdt i ca fire dager. Hvem trenger klokke på kjøkkenvekten? :klo:

Jeg bruker den ikke kjempemye og trenger INGEN funksjoner utover å vise vekt, samt at den ikke går i stykker.

Noen anbefalinger?

Skrevet

Kjøpte en liten sak av OBH Nordica på Obs for ørten år siden; liten og grå. Har faktisk ikke byttet batteri i den enda, til tross for at den er i hyppig bruk. Den har ikke klokke ( kan aldri se for meg noen nytte av klokke på kjøkkenvekt????), er liten og flat og lett å stue unna, og har fungert utmerket. Tror den kostet to-tre hundre kroner.

Skrevet

Soehnle kjøkkenvekter går for å ha veldig godt veieverk og skal også være stabile og gode vekter.

Går du inn på f eks Jernia så vil du se et godt utvalg av vekter av dette merket.

Skrevet

Jeg kjøpte den som var på tilbud hos Clas Ohlson i starten av januar, kosta 139 tror jeg. Den er jeg veldig fornøyd med. Er sånn funksjon at du kan sette bollen på vekta, "resette" så du kun veier innholdet.

Skrevet

Takk, jeg hadde kanskje bare uflaks, gikk i stykker etter ca fire veiinger gjorde den også.

Skrevet

Kjøpte en for 200 kroner på jernia for en god tid tilbake. Helt flat, ingen klokke eller fancy alternativer. Rask og nøyaktig når det kommer til veiing og nullstilling (som er nødvendig for meg som baker en del). Kjempefornøyd.

Skrevet

Kjøpte en billig digitalvekt på Elkjøp

Funket uten problemer i nå to år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...