Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Bradley såg ut som en seriemorder. Seriemordere kan også være pene.
Gjest "gjest" Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Seriemordere kan også være pene. Kan de det ja...
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Kan de det ja... Ja, det kan de da.
Gjest "gjest" Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Ja, du får vise oss noen pene seriemordere, Mortem.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Ja, du får vise oss noen pene seriemordere, Mortem. Seriemordere på film kan i hvert fall være kjekke
Gjest "gjest" Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Seriemordere på film kan i hvert fall være kjekke På film så kan de være det, men jeg fatter ikke helt greia med "seriemordere kan være kjekke".... 1
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Ja, du får vise oss noen pene seriemordere, Mortem. Husker ikke navn, men har sett en del i dokumentarer. Poenget er at mordere, pedofile, voldtektsmenn kan ha et bra utseende uansett hva de har gjort. Hvis man bare ser på utseende og igenting annet. syns jeg.
Tullamore Dew Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Husker ikke navn, men har sett en del i dokumentarer. Poenget er at mordere, pedofile, voldtektsmenn kan ha et bra utseende uansett hva de har gjort. Hvis man bare ser på utseende og igenting annet. syns jeg. Har sett maaaange dokumentarer og kan navnet på mange kjente seriemordere og slikt, men ingen av de er i nærheten av kjekk, synes jeg. Selv om man kun ser på utseende og ingenting annet. 1
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Har sett maaaange dokumentarer og kan navnet på mange kjente seriemordere og slikt, men ingen av de er i nærheten av kjekk, synes jeg. Selv om man kun ser på utseende og ingenting annet. Da har vi bare forskjellig smak. Normalt det.
Tullamore Dew Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Da har vi bare forskjellig smak. Normalt det. Hvis du kommer på noen, eller husker navnet på noen, post et bilde så ser vi
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 Hvis du kommer på noen, eller husker navnet på noen, post et bilde så ser vi I will!
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Det er vel opplagt at man ikke kan basere seg på utseendet hvordan en person er av personlighet eller i stand til å gjøre av fryktelige ting. Jeg har snakket med mange innsatte i fengsler. Noen har gjort stygge forbrytelser, som for eksempel mord, men er allikevel verdens hyggeligste å snakke med. Mange er unge, goodlooking menn som nok kunne bedåre mange kvinner. Sedelighetsforbrytere, pedofile og voldtektsmenn, er nederst i hierarkiet. De deltar sjelden eller aldri på fellessamlinger. Dette ble veldig off topic, så jeg stopper her.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Det er vel opplagt at man ikke kan basere seg på utseendet hvordan en person er av personlighet eller i stand til å gjøre av fryktelige ting. Jeg har snakket med mange innsatte i fengsler. Noen har gjort stygge forbrytelser, som for eksempel mord, men er allikevel verdens hyggeligste å snakke med. Mange er unge, goodlooking menn som nok kunne bedåre mange kvinner. Sedelighetsforbrytere, pedofile og voldtektsmenn, er nederst i hierarkiet. De deltar sjelden eller aldri på fellessamlinger. Dette ble veldig off topic, så jeg stopper her. Er sedelighetsforbryterne goodlooking da?
Gjest Eurodice Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Er sedelighetsforbryterne goodlooking da? For et spørsmål. Mitt poeng var at innsatte av alle slag ikke skiller seg ut fra folk flest med hensyn til utseende. 1
I Grosny Skrevet 29. februar 2012 #15 Skrevet 29. februar 2012 Jeg tror at hvilken sammenheng vi ser folk i også påvirker vår oppfatning av deres skjønnhet. Jeg så en film som het "Help" med ei journalistdame, noen svarte hushjelper og noen klysete hvite damer. Journalistdama spilte en sympatisk rolle, og jeg syntes hun var pen. En annen rolle var den klysete sydstatfruen Holly, som objektivt er veldig pen dame, men hun var klysete og bortskjemt, og derfor oppfattet jeg henne ikke som pen, men heller ekkel og klysete. Jeg anser tydeligvis good-girls for å være vakre, og bad-girls for å være klysete, og mindre pene enn godjenter med lignende utseende. Kanskje den samme skjønnhetsgreia gjelder i forhold til godgutter og klysegutter også, Og sånn sett får oss til å føre att de som er stygge i handling drar med seg stygghet i vårt visuelle bilde av dem. En annen sak er kanskje at de som er stygge sliter mer med å få seg jobb, og derfor oftere jobber kriminellt?
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. mars 2012 #16 Skrevet 1. mars 2012 Poenget er at mordere, pedofile, voldtektsmenn kan ha et bra utseende uansett hva de har gjort. Hvis man bare ser på utseende og igenting annet. syns jeg. OK, så der derfor de oversvømmes av frierbrev og siklende kvinner? Hmmm, myten om at kvinner har utseende som sekundært kan nå avlives? Har sett maaaange dokumentarer og kan navnet på mange kjente seriemordere og slikt, men ingen av de er i nærheten av kjekk, synes jeg. Selv om man kun ser på utseende og ingenting annet. Nei, myten står ved lag skjønner jeg
Gjest badeand1 Skrevet 1. mars 2012 #17 Skrevet 1. mars 2012 (endret) OK, så der derfor de oversvømmes av frierbrev og siklende kvinner? Hmmm, myten om at kvinner har utseende som sekundært kan nå avlives? Det veit vel ikke jeg... Men tja, det finnes jo slike kvinner så. Om de tenner på utseende eller handlingen vet jeg ikke. Kanskje begge deler? Endret 1. mars 2012 av Mortem
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. mars 2012 #18 Skrevet 1. mars 2012 Det veit vel ikke jeg... Men tja, det finnes jo slike kvinner så. Om de tenner på utseende eller handlingen vet jeg ikke. Kanskje begge deler? Jeg vet! De tenner på egen lyst og motivasjon i forhold til å A) Redde verden B) Omvende mannen 2
Gjest Raindrops Skrevet 1. mars 2012 #19 Skrevet 1. mars 2012 Jeg ser ingen grunn til at en seriemorder ikke skal kunne ha utseende med seg, selv om jeg ikke kan bevise det med et bilde. Det gjelder forøvrig både kvinner og menn.
Katarsis Skrevet 2. mars 2012 #20 Skrevet 2. mars 2012 To stykker stikker seg ut her. Ted Bundy. En psykopatisk ung jusstudent som drepte dusinvis av unge jenter fordi de lignet på dama som dumpet han. En av hans favoritteknikker var å late som armen hans var brukket, for å få jentene til å bære bøkene hans ut til bilen, hvor han slo dem ned med balltre. Jeffrey Dahmer. Brukte sitt gode utseende til å lokke til seg til sammen 17 forskjellige unge menn, som han tok tilbake til leiligheten sin, hvor han tok livet av dem, hadde sex med likene, kuttet dem opp og til slutt spiste dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå