Gå til innhold

Er seriemordere og andre forbrytere generelt mindre pene?

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1
Skrevet

Bradley såg ut som en seriemorder.

Seriemordere kan også være pene. :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest "gjest"
Skrevet

Seriemordere kan også være pene. :nigo:

Kan de det ja...

Gjest "gjest"
Skrevet

Ja, du får vise oss noen pene seriemordere, Mortem.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Seriemordere på film kan i hvert fall være kjekke :fnise:

Gjest "gjest"
Skrevet

Seriemordere på film kan i hvert fall være kjekke :fnise:

På film så kan de være det, men jeg fatter ikke helt greia med "seriemordere kan være kjekke"....

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Husker ikke navn, men har sett en del i dokumentarer.

Poenget er at mordere, pedofile, voldtektsmenn kan ha et bra utseende uansett hva de har gjort. Hvis man bare ser på utseende og igenting annet. syns jeg. :)

Skrevet

Husker ikke navn, men har sett en del i dokumentarer.

Poenget er at mordere, pedofile, voldtektsmenn kan ha et bra utseende uansett hva de har gjort. Hvis man bare ser på utseende og igenting annet. syns jeg. :)

Har sett maaaange dokumentarer og kan navnet på mange kjente seriemordere og slikt, men ingen av de er i nærheten av kjekk, synes jeg. Selv om man kun ser på utseende og ingenting annet.

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Har sett maaaange dokumentarer og kan navnet på mange kjente seriemordere og slikt, men ingen av de er i nærheten av kjekk, synes jeg. Selv om man kun ser på utseende og ingenting annet.

Da har vi bare forskjellig smak. :P

Normalt det.

Skrevet

Da har vi bare forskjellig smak. :P

Normalt det.

Hvis du kommer på noen, eller husker navnet på noen, post et bilde så ser vi :)

Gjest badeand1
Skrevet

Hvis du kommer på noen, eller husker navnet på noen, post et bilde så ser vi :)

I will! :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er vel opplagt at man ikke kan basere seg på utseendet hvordan en person er av personlighet eller i stand til å gjøre av fryktelige ting. Jeg har snakket med mange innsatte i fengsler. Noen har gjort stygge forbrytelser, som for eksempel mord, men er allikevel verdens hyggeligste å snakke med. Mange er unge, goodlooking menn som nok kunne bedåre mange kvinner. Sedelighetsforbrytere, pedofile og voldtektsmenn, er nederst i hierarkiet. De deltar sjelden eller aldri på fellessamlinger.

Dette ble veldig off topic, så jeg stopper her.

Skrevet

Det er vel opplagt at man ikke kan basere seg på utseendet hvordan en person er av personlighet eller i stand til å gjøre av fryktelige ting. Jeg har snakket med mange innsatte i fengsler. Noen har gjort stygge forbrytelser, som for eksempel mord, men er allikevel verdens hyggeligste å snakke med. Mange er unge, goodlooking menn som nok kunne bedåre mange kvinner. Sedelighetsforbrytere, pedofile og voldtektsmenn, er nederst i hierarkiet. De deltar sjelden eller aldri på fellessamlinger.

Dette ble veldig off topic, så jeg stopper her.

Er sedelighetsforbryterne goodlooking da?

Gjest Eurodice
Skrevet

Er sedelighetsforbryterne goodlooking da?

For et spørsmål. Mitt poeng var at innsatte av alle slag ikke skiller seg ut fra folk flest med hensyn til utseende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at hvilken sammenheng vi ser folk i også påvirker vår oppfatning av deres skjønnhet. Jeg så en film som het "Help" med ei journalistdame, noen svarte hushjelper og noen klysete hvite damer.

Journalistdama spilte en sympatisk rolle, og jeg syntes hun var pen.

En annen rolle var den klysete sydstatfruen Holly, som objektivt er veldig pen dame, men hun var klysete og bortskjemt, og derfor oppfattet jeg henne ikke som pen, men heller ekkel og klysete.

Jeg anser tydeligvis good-girls for å være vakre, og bad-girls for å være klysete, og mindre pene enn godjenter med lignende utseende.

Kanskje den samme skjønnhetsgreia gjelder i forhold til godgutter og klysegutter også, Og sånn sett får oss til å føre att de som er stygge i handling drar med seg stygghet i vårt visuelle bilde av dem.

En annen sak er kanskje at de som er stygge sliter mer med å få seg jobb, og derfor oftere jobber kriminellt?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

OK, så der derfor de oversvømmes av frierbrev og siklende kvinner? Hmmm, myten om at kvinner har utseende som sekundært kan nå avlives?

Nei, myten står ved lag skjønner jeg :klo:

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

OK, så der derfor de oversvømmes av frierbrev og siklende kvinner? Hmmm, myten om at kvinner har utseende som sekundært kan nå avlives?

Det veit vel ikke jeg...

Men tja, det finnes jo slike kvinner så. Om de tenner på utseende eller handlingen vet jeg ikke. Kanskje begge deler? :P

Endret av Mortem
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Det veit vel ikke jeg...

Men tja, det finnes jo slike kvinner så. Om de tenner på utseende eller handlingen vet jeg ikke. Kanskje begge deler? :P

Jeg vet!

De tenner på egen lyst og motivasjon i forhold til å

A) Redde verden

B) Omvende mannen

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ser ingen grunn til at en seriemorder ikke skal kunne ha utseende med seg, selv om jeg ikke kan bevise det med et bilde. Det gjelder forøvrig både kvinner og menn.

Skrevet

To stykker stikker seg ut her.

Ted Bundy.

tedbundy.jpg

En psykopatisk ung jusstudent som drepte dusinvis av unge jenter fordi de lignet på dama som dumpet han. En av hans favoritteknikker var å late som armen hans var brukket, for å få jentene til å bære bøkene hans ut til bilen, hvor han slo dem ned med balltre.

Jeffrey Dahmer.

jeffrey-dahmer.jpg

Brukte sitt gode utseende til å lokke til seg til sammen 17 forskjellige unge menn, som han tok tilbake til leiligheten sin, hvor han tok livet av dem, hadde sex med likene, kuttet dem opp og til slutt spiste dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...