Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #641 Del Skrevet 8. desember 2012 Masse menssmerter i natt - og såpass vonde at jeg våknet av de flere ganger. I tilleggtil mye stikninger i underlivet, mye mer enn jeg pleier å ha. Spennende. håper ikke det dabber av Oioioioi! Har det tatt seg mer opp??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #642 Del Skrevet 8. desember 2012 Faktisk sovet ganske bra i natt. Men våknet av litt murringer - men sovnet fra de med en gang igjen.. Men drømte faktisk at jeg både fødet og fikk ut morkaka.. ingen mimring fra hvordan den lille så ut - kun morkaka liksom.. erre virkelig mulig... :sjokkert: Luremegpå: Syns ikke verkingen går fra magen og rundt til ryggen på en måte men har litt murr i ryggen også når magen murrer.. Er så vanskelig å forklare - å jeg tror vi alle opplever og føler/kjenner/beskriver på forskjellige måter.... Ellers rolig kveld her - akkurat kjørt samboern på julebord, faktisk .. å føler ikke på meg at noe skal skje her med det første lengre så ny vekst-UL mandag å da skal jeg be om sjekk av modenhet og evt stripping ja Oioi, rar drøm, tror du det er noe i den? Eg drømte og for noen uker siden at jeg fødte og at jeg karte å knekke armen hennes...iiiik! Driker han på julebordet da? A, dere føler jo best på det selv da!! Merker er er spent på hver natt, men ikke utålmodig liksom..kjentlite aktivitet idag, hun er ganske stille, deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 8. desember 2012 #643 Del Skrevet 8. desember 2012 Ikke tatt seg opp noe mer....åååå jeg er sååå utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #644 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Ikke tatt seg opp noe mer....åååå jeg er sååå utålmodig Hehe, jeg er bob bob, elsker å være mamma til en, blir straks travelt! Vet du hva det blir? Når har du mens termin? Endret 8. desember 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 8. desember 2012 #645 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hva mener dere med går ut i fra siste mens termin??? Fant det ut Her var det 7mars. Men vi hadde jo ivf så befruktning var 22mars... å ul ble 12.12.... hmm .... Oioi, rar drøm, tror du det er noe i den? Eg drømte og for noen uker siden at jeg fødte og at jeg karte å knekke armen hennes...iiiik! Håper ikke det er noe med den drømmen altså - tross jeg går hele tiden å tenker (siden jeg ikke har hatt så mye ubehag som andre) at tenk om jeg ikke merker noe før en må presse liksom.... ÆÆÆÆÆÆ Driker han på julebordet da? A, dere føler jo best på det selv da!! Ja han fikk lov til å ta en øl til maten - men ikke noe mere å han skal være hjemme til kl 00:00 :o) hehehe.. strenge krav men sånn er det gitt.. Merker er er spent på hver natt, men ikke utålmodig liksom..kjentlite aktivitet idag, hun er ganske stille, deilig! Her har det gått fra forrige helg med lite aktivitet til en uke med full plagins som ikke har pleid å være normalt til nå en veeeeeldig rolig dag igjen... Endret 8. desember 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #646 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) Hva mener dere med går ut i fra siste mens termin??? Fant det ut Her var det 7mars. Men vi hadde jo ivf så befruktning var 22mars... å ul ble 12.12.... hmm .... Oioi, rar drøm, tror du det er noe i den? Eg drømte og for noen uker siden at jeg fødte og at jeg karte å knekke armen hennes...iiiik! Håper ikke det er noe med den drømmen altså - tross jeg går hele tiden å tenker (siden jeg ikke har hatt så mye ubehag som andre) at tenk om jeg ikke merker noe før en må presse liksom.... ÆÆÆÆÆÆ Driker han på julebordet da? A, dere føler jo best på det selv da!! Ja han fikk lov til å ta en øl til maten - men ikke noe mere å han skal være hjemme til kl 00:00 :o) hehehe.. strenge krav men sånn er det gitt.. Merker er er spent på hver natt, men ikke utålmodig liksom..kjentlite aktivitet idag, hun er ganske stille, deilig! Her har det gått fra forrige helg med lite aktivitet til en uke med full plagins som ikke har pleid å være normalt til nå en veeeeeldig rolig dag igjen... . Aha a... Det har jeg ikke fått med meg Har du dagbok eller blogg? Jeg tror heldigvis ikke på drømmer.. Nei, mens termin er når jeg putter inn på sånnen terminkalkulator, første mens dag i siste mens, så får jeg en dato. Men på ord ul får man en annen av og til. Ikke noen big deal, bare interressant Kl 12 er jo behagelig kl.slett, og tolv er jo sånn at man får med seg akkurat nok De er rare de små, men kanskje de lader opp?? Vet du hva det blir? Endret 8. desember 2012 av Luremegpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #647 Del Skrevet 8. desember 2012 . Aha a... Det har jeg ikke fått med meg Har du dagbok eller blogg? Jeg tror heldigvis ikke på drømmer.. Nei, mens termin er når jeg putter inn på sånnen terminkalkulator, første mens dag i siste mens, så får jeg en dato. Men på ord ul får man en annen av og til. Ikke noen big deal, bare interressant Kl 12 er jo behagelig kl.slett, og tolv er jo sånn at man får med seg akkurat nok De er rare de små, men kanskje de lader opp?? Vet du hva det blir? Mens termin 14, ul 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 8. desember 2012 #648 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) . Aha a... Det har jeg ikke fått med meg Var IVF prøver i litt over ett år med 9 forsøk før klaff Har du dagbok eller blogg? Nei, ikke hatt det Jeg tror heldigvis ikke på drømmer.. Nei, mens termin er når jeg putter inn på sånnen terminkalkulator, første mens dag i siste mens, så får jeg en dato. Ok.. Mens termin 7 mars og termin 13 og UL sier 12 .. så da får en se . Men på ord ul får man en annen av og til. Ikke noen big deal, bare interressant Kl 12 er jo behagelig kl.slett, og tolv er jo sånn at man får med seg akkurat nok Ja det får være måte på å heldige disse "utenforstående" skal få være så nærme tiden.. hehehe De er rare de små, men kanskje de lader opp?? Tja si det.. Noen sier de øker i aktivitet før de skal ut - andre sier de roer seg så gudene vet hva en skal tro å høre på Vet du hva det blir? Ja, blir en gutt - Det er i allefall det eneste han har ville vise på de 6UL vi har hatt.. Så noe er han tydeligvis stolt av Endret 8. desember 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 8. desember 2012 #649 Del Skrevet 8. desember 2012 Mens termin 14, ul 17 Dette blir spennende.... Det må da være en her inne som får på julaften .. Hvem blir det tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 8. desember 2012 #650 Del Skrevet 8. desember 2012 Jenta mi var helt hyper i magen den dagen hun ble født - så hun roet seg definitivt ikke. Men jeg tror det ene er like vanlig som det andre. Er en jente denne gangen også. Menstermin er 29.12 og ul termin er 15.12 - så stort sprik og jeg er usikker på hvem som egentlig er mest riktig. Begynner å innse at jeg kanskje må belage meg på å gå over ul termin. Blir nok hektisk med to ja, og jeg bruker så mye tid som mulig på kos med jenta mi nå den lille tiden vi har igjen før mamma må dele seg i to. Men jeg er så innstilt på at det blir hektisk - og at jeg skal fikse det - så det skal nok gå bra også gleder jeg meg til å bli den mammaen jeg egentlig er - den mammaen som kan løpe og hoppe og ikke har vondter her og der og er sliten og utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 8. desember 2012 #651 Del Skrevet 8. desember 2012 (endret) OY.. det var stort sprik i termindager... Da blir det spennende å se da, hva som blir.. For hadde det vært 29 des så hadde overtiden vært uti januar da Eplenepe? Endret 8. desember 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 8. desember 2012 #652 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg vil ikke ha juaften, eg tenker alltid på andre først, så vær så god !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 8. desember 2012 #653 Del Skrevet 8. desember 2012 Jeg vil ikke ha juaften, eg tenker alltid på andre først, så vær så god !! :fnise: Samme her, derfor valgte jeg å være en av de 5% som får på termindagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 9. desember 2012 #654 Del Skrevet 9. desember 2012 Ja, før jeg ble flyttet hadde jeg tenkt å få nyttårsbarnet Hehe. Men det er kun den 15. De går utifra nå. I forhold til syklusen min så stemmer det jo ikke - men det falt noen biter på plass når jeg fikk den nye ul. Hadde en følelse av at jeg var lenger på vei hele tiden pga symptomer og at jeg kjente og så liv veldig tidlig. Så jeg har vel bare en baby som utvikler seg kjapt?! Julaften vil jeg ikke ha- så værsågo til dere andre. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 9. desember 2012 #655 Del Skrevet 9. desember 2012 Forresten hvordan er det å få sjekket modning og sånn? Skal til jordmor til onsdag - lurer litt på om jeg skal be henne sjekke modning/ åpning for å få en pekepinn på om det nærmer seg eller ikke. Men er det fryktelig vondt? det vondeste jeg kan huske fra fødselen min sist var nemlig når de sjekket åpning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. desember 2012 #656 Del Skrevet 9. desember 2012 Forresten hvordan er det å få sjekket modning og sånn? Skal til jordmor til onsdag - lurer litt på om jeg skal be henne sjekke modning/ åpning for å få en pekepinn på om det nærmer seg eller ikke. Men er det frw yktelig vondt? det vondeste jeg kan huske fra fødselen min sist var nemlig når de sjekket åpning Mornings! Bare be hun sjekke det,det er jo ikke behagelig,men kjekt å vite hvordan man ligger ann SPENNENDE! Jeg gjorde det forrige uke,det er over på et min,jeg fikk en ri mens hun sjekket,sä nå vet jeg hvordan det er! Fin natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. desember 2012 #657 Del Skrevet 9. desember 2012 Kjekt me gutt,vår er veldig bedagelig og lite drama Ol,9 forsøk,og 6ul,må jo ver påkjenning! Fanastisk at dere snart er i mål Personlig syns jeg en ul dato er litt bob bob,.på en annen måte kan jeg ikke forvente alle slags symptomer osv før den datoen nærmer seg.. Har natten vært fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 9. desember 2012 #658 Del Skrevet 9. desember 2012 (endret) Kjekt me gutt,vår er veldig bedagelig og lite drama Ol,9 forsøk,og 6ul,må jo ver påkjenning! Fanastisk at dere snart er i mål Ja godt å endelig være i mål snart, men det er absolutt verdt det til slutt Nå skal det sies at 2 av de UL har vært oss som valgte 3D i håp om å få sett noe og ellers ble det jo 2 ekstra nå pga liten vekstutvikling... Også måtte vi 2 ganger til den orginale i uke 17 forde han ikke ville la seg måle Så eneste gang han lot seg måle ordentlig var mens han fortsatt var en "reke" i uke 6 Personlig syns jeg en ul dato er litt bob bob,.på en annen måte kan jeg ikke forvente alle slags symptomer osv før den datoen nærmer seg.. Ja, en skal ikke stole helt på UL dato´n men her vet vi liksom på klokkeslettet når han ble befruktet og delt seg så det burde stemme ganske bra igrunn.. hehe Har natten vært fin? Natten har vært fin, våknet en gang av en murring - kynner eller sovet meget godt.. Bortsett fra at en hver time må opp på do da... Nesten litt irriteranes med så gode netter vil jo at ting skal skje snart.... Prøvde seg til og med på en i dag før en stod opp men til ingen "respons" om å sette i gang Hvordan har natten vært for dere andre da? Er det noe nytt på gang.... Jeg skal definitivt spørr om de kan sjekke modninga i morgen.. er jo uke 40 da Endret 9. desember 2012 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 9. desember 2012 #659 Del Skrevet 9. desember 2012 Jeg har sovet godt i natt Enig i det med termindato - derfor tenker jeg som så at terminen min er et sted mellom nå og den 29. - håper nærmest nå. Jeg må nok spørre om hu kan sjekke modning den 12. Det er jo litt for gæernt at jeg som snart skal gjennom en fødsel er aller mest redd for at det gjør vondt når noen skal stappe fingrene oppi der å kjenne litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 9. desember 2012 #660 Del Skrevet 9. desember 2012 Den sjekken er noe jeg burde ha frykt for pga forrige gang, fikk masse tabletter up there,men seriøst dere tåler det. Husk og pust! Blir jo spennende å høre hvordan dere ligger ann Her venter jeg på at livmorhalsen skal flates helt ut,da åpner det seg og bli modent,men det kan ta en uke enda det Eneste action som har skjedd her i natt er at gutten vår hadde så vondt i nesen,og var sä lei seg at jeg bar han inn i sengen vår. Samboer hadde sovnet på sofaen. Ikke et eneste murr,liksom som jeg begynner ä bli klar nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå