Eventyrbrud Skrevet 12. mars 2002 #21 Del Skrevet 12. mars 2002 Vi hadde åpen bar i bryllupet vårt, og da gikk det med cirka 300 drinker av ulike slag i baren. Vi hadde åpen bar og det var vel kanskje 50 som drakk alkohol. Tror det kommer veldig an på hva slags mennesker som kommer. Unge drikker som regel mer enn eldre, og noen, dresverre, drikker mye mer enn vanlig når det er gratis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisse Skrevet 14. mars 2002 #22 Del Skrevet 14. mars 2002 Leier dere bare lokale og leier et cateringfirma eller bruker dere en restaurang? Vi har valgt å bruke en restaurang nettop på grund avdette dillemaet ( og at det hele ble billigere da) Restauranger har ofte muligheten til å åpne sin egen bar og gjestene kan da betale for dringkene efter maten selv. Vi skulle jo egentlig også ville stå for all drikke, men det er ökonomisk umulig og dette blev eneste lösningen da våre familier og venner er ganske glade i alkohol, om man kan si det slik:-) Tjingeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sørlandsbrud Skrevet 15. mars 2002 #23 Del Skrevet 15. mars 2002 Dersom dere vil at gjestene skal betale drikke selv etter maten, hvordan formidler dere dette? Vi kan jo ikke akkurat la det komme som et sjokk på dem på selve dagen, men må vel informere på forhånd? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
August Skrevet 15. mars 2002 #24 Del Skrevet 15. mars 2002 Jeg hadde tenkt å henvise til vår nettside bak på innbydelsen. På nettsiden kan slike ting omtales. På nettsiden vår ligger det også en link til ønskelisten, og da løste vi det problemet også. Men jeg kommer også til å snakke mye om det med familiene våre slik at de også kan formidle det videre. Håper på denne måten at alle skal være informert. Var selv i et bryllup hvor ihvertfall ikke jeg hadde hørt at de skulle ha det slik. Det var OK for meg, men de hadde kaffegjester også. Og det synes jeg var litt gnient å innby til bryllup/kaffe og så fikk gjesten kun en cognac samt bryllupskaker og kaffe. Dette selskapet holt ikke på ut i de små natterstimer, men det var kanskje slik som brudeparrets ønsket.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå