Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei!

Lurer på om hvordan jeg går frem for å kunne lage mitt eget klesmerke og designe klærne selv. Trenger jeg universitetsutdanning for å kunne gjøre det liksom, og for å kunne kalle meg klesdesigner?

Lurer også på om jeg må ha noen form for utdanning for å designe interiør? Skulle jo tro at om du har et talent for det, så trenger man vel ikke universitetsutdanning? Innspill noen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ein vel å gå vegen utan utdanning er det viktigaste ein kan ha, er bekjente. Folk som er i bransjen, folk som kjennar nokon som kjennar nokon osv.

Når det gjeld klær er Esmond i Oslo ein flott skule, Ellers så kan Kunsthøgskulen i Bergen og Oslo annbefalast. Postivt med ei slik utdanning er at ein skapar kontakter, ein lærar sjølvsagt mykje (å designe klede er ikkje berre å teikne ein skisse, arbeidsteikningar må ein og ha. det same gjeld f.eks stolar. tekninsk teikning er kjekt å kunne.)

Ser du kvar eg vil henn? Sjølvsagt kan du vera heldig og treffa dei rette menneska, klara og etablera deg som eit merke og lykkast. Men kan du verkeleg alt, no? Skule er himla kjekt, og ein treff og på folk med dei same interessene som du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...