Gå til innhold

Hvordan slutte å tenke på ham?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtte en helt fantastisk mann, så og si perfekt på alle måter, vi hadde bra kjemi fra første stund, trivdes bra sammen og flørta med hverandre. Så endte det med at vi kysset hverandre, og jeg innså at jeg var forelsket i ham. Trodde han følte det samme. Men dagen etter fortalte han meg at "det ikke kom til å funke" på grunn av diverse omstendigheter, men ville gjerne fortsette å være venner. Noen dager senere innrømte han at han egentlig ikke ville kysse meg, men gjorde det for ikke å skuffe meg! :overrasket: Det gjorde ikke akkurat underverker for selvtilitten gitt... Tenker på ham nesten hele tiden. Vet ikke om jeg orker å fortsette vennskapet, samtidig som om det føles som en stor sorg hvis jeg aldri får se ham igjen... Hva skal jeg gjøre? Kan ikke tenke på noe negativt med ham heller, for det er ikke noe. :(

Måtte bare få dette ut i et anonymt innlegg :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke tenke noe negativt om ham, heller ikke dyrke vennskapet, sånn aktivt. Du må bare innse at han ikke er interessert i å ha noe forhold til deg og gå videre. Du fortjener en gutt som er like opptatt av å være sammen med deg som du av ham.

Dette går bra skal du se, du nok må bruke litt tid på å komme over ham. :klemmer:

Skrevet

TS her.

Takk for svar. Må jo bare innse det ja, men føler liksom at jeg aldri kommer til å finne noen som ham :( Men det er sikkert vanlig å tenke etter noe sånt, jeg vet det. Er bare så lei av at ingen vil ha meg :( Har to dårlige og destruktive forhold bak meg, med menn som ikke hadde respekt for meg. Og når jeg først finner en skikkelig fyr så vil han selvfølgelig ikke ha meg :( Er det rart jeg lurer på hva som er galt med meg?

Nå høres jeg ut som en selvmedlidende fjortis, jeg ser det :sjenert: Er faktisk 27... Er bare skikkelig lei meg nå :(

Skrevet

He-he, vi har vel alle våre fjortisøyeblikk i blant. Ja, hva kan man si for å trøste en som har kjærlighetssorg? Av erfaring kan jeg vel bare si, at vil han ikke ha deg, så er det ikke meningen at det skal bli dere to. Mister Dreamboy finnes et eller annet sted der ute, og dukker opp når du minst forventer det.

Selv om mine ord nok blir fattige for deg akkurat nå - så, bare vent du skal se jeg får rett :skravle:

Skrevet

Huff, jeg vet jo det. Trenger bare å høre det fra andre.

Takk :)

Skrevet

Møtte en helt fantastisk mann, så og si perfekt på alle måter, vi hadde bra kjemi fra første stund, trivdes bra sammen og flørta med hverandre. Så endte det med at vi kysset hverandre, og jeg innså at jeg var forelsket i ham. Trodde han følte det samme. Men dagen etter fortalte han meg at "det ikke kom til å funke" på grunn av diverse omstendigheter, men ville gjerne fortsette å være venner. Noen dager senere innrømte han at han egentlig ikke ville kysse meg, men gjorde det for ikke å skuffe meg! :overrasket: Det gjorde ikke akkurat underverker for selvtilitten gitt... Tenker på ham nesten hele tiden. Vet ikke om jeg orker å fortsette vennskapet, samtidig som om det føles som en stor sorg hvis jeg aldri får se ham igjen... Hva skal jeg gjøre? Kan ikke tenke på noe negativt med ham heller, for det er ikke noe. :(

Måtte bare få dette ut i et anonymt innlegg :(

Er det ikke negativt at han egentlig ikke ville kysse deg? :klo:

Og hvorfor innbiller du deg at denne fyren er "perfekt"?

Jeg har ALDRI truffet, eller sett, ett eneste menneske som er i nærheten av å være "perfekt".

Til sist men ikke minst; det er faktisk ikke meningen at folk av ulike kjønn skal være såkalte venner. Så bare glem det.

Skrevet

Er det ikke negativt at han egentlig ikke ville kysse deg? :klo:

Og hvorfor innbiller du deg at denne fyren er "perfekt"?

Jeg har ALDRI truffet, eller sett, ett eneste menneske som er i nærheten av å være "perfekt".

Til sist men ikke minst; det er faktisk ikke meningen at folk av ulike kjønn skal være såkalte venner. Så bare glem det.

Klart det var negativt at han egentlig ikke ville kysse meg :( Det skrev jeg jo også.

Jeg skrev også "perfekt" i anførselstegn, klart han ikke er perfekt, men han er i alle fall akkurat en slik mann jeg kunne tenke meg, god kjemi, samme humor, samme verdier, lett å prate med osv.

Jeg vet jo hva du mener om vennskap mellom ulike kjønn Steinar ;)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...