Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt så mye bra om MD formulations Continuous Renewal Serum, så jeg tenkte at jeg skulle gi den et ærlig forsøk. Men hvilken fuktighets krem, både dag- og nattkrem, fungerer best i kombinasjon med denne?

Jeg har fet, fuktfattig hud som lett får urenheter. Kunne gjerne tenkt meg SPF i dagkremen :)

Noen med erfaringer på området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet mange er fornøyd med md formulations moisture defense antioxidant moisturiser SPF20, men den gir for lite fukt til min hud, så er er min hud sensitiv med tørre partier. Verdt et forsøk:)

• Liker 1
Skrevet

md formulations moisture defense antioxidant moisturiser SPF20 er heller ikke å f¨tak i for øyeblikket :( Så selv sliter jeg med å finne en erstatning, men vurderer å prøve priori coffeyberry ett eller annet. Kanksje verdt å gi et forsøk?

Skrevet

En eller annen krem fra decleor, det funker iallefall for meg :)

Skrevet

Matis, exuviance og Sesderma har mye bra. Nå har jeg normal hud så derfor kan jeg ikke anbefale noen spesifikk til deg... MD formulations har jeg aldri vært fan av. Fikk store sår i ansiktet når jeg prøvde en serie av dem for noen år siden... Tok 2 år før huden min ble ordentlig bra igjen og maaaange behandlinger.

Skrevet

md formulations moisture defense antioxidant moisturiser SPF20 er heller ikke å f¨tak i for øyeblikket :( Så selv sliter jeg med å finne en erstatning, men vurderer å prøve priori coffeyberry ett eller annet. Kanksje verdt å gi et forsøk?

Så kjipt. Har den gått ut av produksjon eller kan man forvente å få tak i den igjen? SPF frister veldig, kjenner jeg :)

Gjest Cecilia L
Skrevet

Hva som helst vil fungere. MD formulations Continuous Renewal Serum er ikke "designet" for å fungere sammen med en spesiell hudkrem. Så smarte er ikke hudkremer, nemlig. ;)

Velg en du er fornøyd med fra før, og som ikke gir deg urenheter. Hos meg gjør MD formulations Continuous Renewal Serum at huden min blir mye mindre tørr, så jeg behøver ikke kremer med masse fett, men heller fukt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg får lett uren hud så jeg unngår fete kremer. Tenkte at Renewal Serum kanskje tørker ut huden litt, men om den ikke gjør det så er jo det supert :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vil ikke si den gjør det, men kutter bruken litt når huden blir skikkelig vintertørr, men så har jeg en tørrere, sensitiv hudtype.

Skrevet

Jeg liker CoffeeBerry veldig godt, men vær klar over at konsistensen er veldig merkelig. Man kan ikke bare klæsje litt her og der og bruke god tid på å smøre den ut. Jeg tar først et kinn, så det andre, så nesen, så hake, så panne, og så litt ekstra tid på å passe på den er smurt godt ut! Den har pittelitt farge. Den har SPF 25, da!

Skrevet

Så kjipt. Har den gått ut av produksjon eller kan man forvente å få tak i den igjen? SPF frister veldig, kjenner jeg :)

md formulations moisture defense antioxidant moisturiser SPF20 er ikke gått ut av produksjon heldigvis, men har ventet på den en stund så det tar nok litt tid før den kommer tilbake :(

Skrevet (endret)

kom to ganger :s

Endret av siine
Skrevet (endret)

MD formulations antioxidant moisturiser med spf 20 har de på www.prettyskin4less.com

bruk rabatt koden de har på forsiden, da får du 10% esktra rabatt:)

Endret av mari4ever
Skrevet

MD formulations antioxidant moisturiser med spf 20 har de på www.prettyskin4less.com

bruk rabatt koden de har på forsiden, da får du 10% esktra rabatt:)

Mulig jeg er helt blind, men jeg klarer ikke å se at det er solfaktor i noen av de MD fuktighetskremene de har der?

Skrevet

Dermalogica age smart fuktighetskrem med spf 30Nei du er ikke blind;) de har de ikke visst lengre. håper ikke denne er ute av produksjon. veldig god krem. jeg har en annen å anbefeale fra Dermalogica. veldig dyr, men verdt det. gir masse med fuktighet og beskyttelse. den gir heller ikke urenheter

Skrevet

Tusen takk for tips :) Den var dyr ja, men jeg har alltid vært fornøyd med Demalogica så det kan jo være verdt et forsøk.

Aller først skal jeg se om moren min klarte å raske med seg Philosophys Hope in a Jar til meg da hun var i USA :)

Skrevet

Hei,

Ang. MD formulations Antioxidant moisturiser med spf 20, har vært i kontakt med Midwestskincare, og jeg har blitt informert om at denne kremen ikke er ute av produksjon, men at det skulle gjøres noen endringer i formulaen (?) på kremen. Årsaken til det er at de har mottatt mange klager på at kremen "skjærer" seg. Jeg ble fortalt at den visstnok skulle være tilbake ca. i mars måned.

Håper dette er noe til hjelp :)

Gleder meg til den er tilbake i ehm nettbutikkhylla.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oioi, her er det mange ofre for reklamebransjen :skratte:

Kremer med alskens virkestoffer, serum og ditten og datten finnes ikke kvalitetsmessig bedre enn vanlig krem kjøpt på apoteket.

Men det er jo så fine flakonger og sånt dill, da. Haha.

Skrevet

Bruker serumet sammen med Decleors Hydra Floral. Har samme hudtype som deg. UTROLIG fornøyd :takke:

AnonymBruker
Skrevet

Oioi, her er det mange ofre for reklamebransjen :skratte:

Kremer med alskens virkestoffer, serum og ditten og datten finnes ikke kvalitetsmessig bedre enn vanlig krem kjøpt på apoteket.

Men det er jo så fine flakonger og sånt dill, da. Haha.

Md formulations funker mye bedre enn all dritten jeg har kjøpt på apoteket. Men det er kanskje bare innbildning fra min side? For du vet tydligvis best? ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...