Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake
Skrevet

Jeg syns jeg skulle vært med opp denne her. Jeg har alltid vært så fascinert av verdensrommet, og drømmer om det hver natt nesten, og se her, så fint og rødt! Håper de finner liv der, da skal jeg invitere til gjenforeningsfest :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D En skjelefrende!?

Jeg er helt hekta på Mars og annen utforsking av rommet. 2004 kommer til å bli SÅ spennende. Vet nesten ikke hvor jeg skal begynne :D

Bare se så pent det er. Tenk om de finner vann eller fosile bakterier.

Skrevet
NASA sendte opp to DVD-er med navn på folk som hadde skrevet seg opp på websiden dems. Så hvis du har skrevet deg på der er du på en måte på Mars. Jeg er :D .http://spacekids.hq.nasa.gov/2003/

Jeg har også navnet mitt med på noe slike plater. Er ikke helt sikker på hvilke, men jeg tror det var den første roveren som kom dit for 6 år siden, den sonden som skal til Titan og på en av de Marssondene som bommet på planeten for tre år siden. Det er litt stas. :D Nevøen min er veldig stolt over det diplomet han har over at navnet hans er med på en av sondene :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, dette er utrolig spennende. Mars er en spennende planet :wink:

Skrevet

Vi er vel alle glad for at det mest sannsynlig ikke er noe liv på den øde røde gudsforlatte ørkenplanet... vi vil jo ikke at Bush skal argumentere vår sak i solssystemet med Nuclear-arsenalet sitt, vil vi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...