AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har nylig registert meg på et sånt nettsted, og får noen meldinger av foreløpig nokså random menn som vil bli kjent. Er det ok og vanlig å bare la være å svare når man ser med en gang at det ikke er noen en vil prate mer med? Kan legge til at jeg prøver å være åpen, men en 57 år gammel nordlending uten jobb og som ikke vil flytte er ikke helt i min målgruppe, for eksempel
Steinar40 Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Det eneste fornuftige er å ikke svare i det hele tatt. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Du velger selv. Jeg har valgt å svare alle med et standardsvar om at jeg ikke kan se at vi har noe til felles og at jeg ikke ønsker å gå videre. Noen gir seg ikke og fordi de har fått et svar, selv om det er negativt så fortsetter de en dialog. Da bare overser jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Jeg bare overser alle uaktuelle. Svarte alle i begynnelsen, men et par stykker trigget på negativt svar og sendte meg meldinger med mye dritt tilbake så da sluttet jeg med det. Sender endel førstemeldinger selv også, og enten så svarer de positivt ellers så hører jeg ingenting fra dem. Så da er det vel det som er etiketten!
Knirke Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 Huff... I starten svarte jeg også alle, i den tro at jeg skulle være høflig (jada, kan le av det etterpå!). Gav bort både msn og telefonnummer også. Sliter fortsatt med å bli kvitt noen av de Det man må skjønne er at menn er der inne for å få pult, og ikke for å få nye venner 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 Takk for svar Jeg ser jo at noen sender meldinger nokså ukritisk, enten før jeg la ut noe som helst info om meg selv bortsett fra kjønn, bosted og alder, eller selv om de er i en helt annen "liga" med veldig dårlig match til meg. Da blir det vel til at jeg bare svarer de jeg kunne funnet på å sende en melding selv... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå