Gå til innhold

Hvitt hår/hvite striper

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://orangepunch.ocregister.com/files/2010/09/bride-of-frankenstein-hair.jpg

Har ganske mørkt hår og har lyst til å farge det en nyanse mørkere som vil gjøre det nesten sort. Jeg har lyst på en eller to hvite striper i håret, men jeg vil ha dem kritthvite.

Frisører og ivrige frisørgåere: Hvordan kan jeg gjøre dette? Og er det mulig?

Ønsket mitt er noe mer enn clip-on. Vil ha noe mer permanent. Helst ved bleking/farging, til nøds extensions.

Jeg hadde tidligere knæsh lilla striper, men det var påsveiset og var fake, det falt ikke naturlig med mitt eget hår og så litt lekebutikkvalitet ut..... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde noe litt som dette bare at mitt var mye kortere, og jeg hadde svart i stedet for brunt. Det var skikkelig slit i begynnelsen da jeg hadde farget underhåret svart fordi det 'blødde' litt ut i det hvite i lang tid etterpå når jeg dusjet. Dette til tross for at jeg prøvde å vaske det svarte for seg selv, for å få ut alt overflødig farge, før jeg vasket hele håret. Når det svarte hadde sluttet å slippe farge så gikk det helt fint.

Jeg er ikke frisør, så dette er kun slik jeg ville gjort det: jeg ville farget håret mørkt først utenom de områdene du har tenkt å bleke. Vente noen dager til du ser at håret ikke slipper farge før du bleker de områdene du vil ha hvite. Bruk silvershampo for å få det hvitt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...