AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 http://orangepunch.ocregister.com/files/2010/09/bride-of-frankenstein-hair.jpg Har ganske mørkt hår og har lyst til å farge det en nyanse mørkere som vil gjøre det nesten sort. Jeg har lyst på en eller to hvite striper i håret, men jeg vil ha dem kritthvite. Frisører og ivrige frisørgåere: Hvordan kan jeg gjøre dette? Og er det mulig? Ønsket mitt er noe mer enn clip-on. Vil ha noe mer permanent. Helst ved bleking/farging, til nøds extensions. Jeg hadde tidligere knæsh lilla striper, men det var påsveiset og var fake, det falt ikke naturlig med mitt eget hår og så litt lekebutikkvalitet ut.....
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Jeg hadde noe litt som dette bare at mitt var mye kortere, og jeg hadde svart i stedet for brunt. Det var skikkelig slit i begynnelsen da jeg hadde farget underhåret svart fordi det 'blødde' litt ut i det hvite i lang tid etterpå når jeg dusjet. Dette til tross for at jeg prøvde å vaske det svarte for seg selv, for å få ut alt overflødig farge, før jeg vasket hele håret. Når det svarte hadde sluttet å slippe farge så gikk det helt fint. Jeg er ikke frisør, så dette er kun slik jeg ville gjort det: jeg ville farget håret mørkt først utenom de områdene du har tenkt å bleke. Vente noen dager til du ser at håret ikke slipper farge før du bleker de områdene du vil ha hvite. Bruk silvershampo for å få det hvitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå