Kala Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hei! Som overskriften sier er jeg på leit etter en god og om mulig billig frisør i stripekattbygda. Jeg vil klippe av 10-15 cm, og klippe det opp litt fordi det er for "tungt" fremme ved ansiktet. Gradering langs ansiktet er jeg lei av, vanskelig å samle håret sammen i strikk blir det og.. Men det er jo så mye å velge mellom, så derfor lurer jeg på om det er noen som vil anbefale meg en frisør som faktisk hører på ønskene mine, og som ikke kjører på med sitt eget løp. Priser hadde også vært greit å få høre om dere vet..
Kala Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #2 Skrevet 28. februar 2012 Hei! Som overskriften sier er jeg på leit etter en god og om mulig billig frisør i stripekattbygda. Jeg vil klippe av 10-15 cm, og klippe det opp litt fordi det er for "tungt" fremme ved ansiktet. Gradering langs ansiktet er jeg lei av, vanskelig å samle håret sammen i strikk blir det og.. Men det er jo så mye å velge mellom, så derfor lurer jeg på om det er noen som vil anbefale meg en frisør som faktisk hører på ønskene mine, og som ikke kjører på med sitt eget løp. Priser hadde også vært greit å få høre om dere vet.. Jeg har blitt anbefalt magic something på oslo city, men prisen lå på 650 og noe..
Gjest NozMonster Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 (endret) da er det jo en fordel å gå til en frisør som gir deg studentrabatt 20% ! Continental Frisør på nasjonal eller De Nada i Oslo sentrum for. eks Endret 28. februar 2012 av NozMonster
Kala Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2012 skal sjekke vibb.no, takk for tipset
Sykepl.student Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Olimb & co anbefales! de har lærlinger også, så prisen er ikke så ille da
Glorya82 Skrevet 29. februar 2012 #9 Skrevet 29. februar 2012 Ann Sofie på Adam og Eva arkaden er superflink, nøye og svært hyggelig jente. Hun kan jeg anbefale på det sterkeste!! Der koster klipp 750 eller no... Men siden hun er såpass nøye og flink så vokser håret pent ut og man trenger ikke klippe så ofte dersom man ikke har spesifikk sveis.. Om du har lugg eller sideskill så stusser hun den gratis mellom klippene.
Kala Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #10 Skrevet 29. februar 2012 Jeg har nå sjekket ut de forskjellige frisørene som tilbyr studentrabatt, og har funnet ut at de skiller seg ikke mye ut fra andre som ikke tilbyr studentrabatt. De jeg har sjekket til nå ligger prismessig mellom 480 og 650.. Så, jeg må nok bare krype til korset og legge ut en 500-lapp for klippen. Takk for rådene alle sammen
mac84 Skrevet 29. februar 2012 #11 Skrevet 29. februar 2012 Karma Frisør! Bra klipp til en billig penge sammenlignet med kjedene. Husker ikke helt hva prisen var, men tror det ligger rett oppunder 500-lappen. Kan sjekke i morgen når jeg skal dit:)
Snop Skrevet 29. februar 2012 #12 Skrevet 29. februar 2012 Jeg synes faktisk det er kjempegreit å gå til lærling for klipp. Koster som regel 200-250 kr og de har en erfaren frisør som passer på at alt blir som det skal, og går over klippen helt til slutt.
Gjest NozMonster Skrevet 29. februar 2012 #13 Skrevet 29. februar 2012 Ann Sofie på Adam og Eva arkaden er superflink, nøye og svært hyggelig jente. Hun kan jeg anbefale på det sterkeste!! Der koster klipp 750 eller no... Men siden hun er såpass nøye og flink så vokser håret pent ut og man trenger ikke klippe så ofte dersom man ikke har spesifikk sveis.. Om du har lugg eller sideskill så stusser hun den gratis mellom klippene. så ålright at hun stusser sideskillen helt gratis!
mac84 Skrevet 2. mars 2012 #14 Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes faktisk det er kjempegreit å gå til lærling for klipp. Koster som regel 200-250 kr og de har en erfaren frisør som passer på at alt blir som det skal, og går over klippen helt til slutt. Skeptisk...man kan ende opp med en super klipp, meeeen man kan jo også bli skikkelig misfornøyd. Er ikke alle lærlinger som er like flinke, og har de først klippet for mye er det lite en erfaren frisør kan gjøre for å rette opp... Er selvfølgelig mindre rom for feiling ved kun klipp enn f.eks. farging eller permanent da. Uansett, etter at en lærling greide å svi av deler av luggen og en liten flekk med hår i bakhodet ifm en permanent for noen år siden kommer jeg ALDRI til å la en lærling røre håret mitt igjen...Da klipper jeg meg heller sjeldnere. Til info så kostet klippen hos Karma Frisør 540 kroner og jeg er veldig fornøyd med resultatet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå