AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Del Skrevet 28. februar 2012 Bestilte noen varer fra en nettbutikk i London og pakken ble levert på postkontor der den 30 januar og den har fortsatt ikke kommet frem! Når jeg søker opp pakken på posten.no står det følgende: "Sendingen er innhentet 30.01.2012 kl. 16:56. Har kontaktet posten men de kan ikke hjelpe meg, da pakken ikke har ankommet Norge enda. Prøvde derfor å spore pakken hos Royal Mail og der står det følgende: "Service: Euro Priority Business. Status: Advised. Aner ikke hva det betyr en gang. Noen som vet?? Har prøvd å kontakte Royal mail men har fortsatt ikke fått svar. Har sporet pakken hver eneste dag i 3 uker og det er det samme som står hver eneste gang. Har den blitt borte i systemet eller ligger den bare hos tollen? Blir frustert over at ingen kan hjelpe og alt bare står stille. Jeg trenger den pakken nå, eller egentlig i forrige uke, men det går jo tydeligvis ikke ann å stole på postverket overhodet. Noen som har opplevd det samme og at det har ordnet seg? eller bør jeg bare regne med at den har forsvunnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg bestiller mye fra England. Før kom det gjerne etter 3-4 dager, med mindre det ble stoppet i tollen. Nå tar mye lengre tid, gjerne et par uker eller mer. Fikk nettopp en nå etter 10 dager, den var ikke stoppet i tollen. Før jul bestilte jeg noe som ikke var kommet etter rundt en måned. Da etterlyste jeg det og de sendte nytt. Begge pakkene kom frem til slutt, da. Jeg har alltid fått det jeg har bestilt til slutt, men det kan ta tid, ja. Synes innenriksposten har blitt mye tregere også. Og nå vil de slutte å levere på lørdager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #3 Del Skrevet 28. februar 2012 Takk for svar! Håper den kommer fram tilslutt, men hvis ikke blir jeg nødt til å kjøpe det her i norge til tredobbel pris. Har snakket med nettbutikken om det å de har også prøvd å purre på pakken uten resultat. de vil heller ikke sende pakken på nytt så der er jeg litt stuck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå