Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #1 Skrevet 10. januar 2004 noen her som går på spinning og som vil anbefale det fremfor aerobic? jeg har lyst til å starte med noe som trener rumpe lår ben og mage... fjerner litt fett her og der og strammer opp... skal starte helt alene så... men noen som vet om noen slike steder i oslo hvor det er feks spinning? og pris? det må jo ikke være altfor dyrt for en liten fattig student.. finner kun tlf nr på nettet,sku gjerne ha sluppet å ringe rundt fo rå høre etter pris... bedre å finne informasjonen på nett!
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Friskis & Svettis har spinning, billigere enn Elexia og SATS. Eller du kan gå på Domus på Ullevål? http://www.friskissvettis.no/oslo/t2.asp?p=20466 Gratis til uken, 12-18 januar!!
Pusekatt Skrevet 10. januar 2004 #3 Skrevet 10. januar 2004 Jeg trener spinning, og elsker det! Det er virkelig en form-booster 8) Synes det er lettere å ta seg ordentlig ut der enn på aerobic, faktisk.
Gjest Anonymous Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 pusekattt? trener du kun spinning eller er du under sats osv og trener mer? hvor og pris?
Gjest Seleena Skrevet 10. januar 2004 #5 Skrevet 10. januar 2004 Jeg og anbefalar spinning på det varmaste! Finare metode til å få fastare underkropp har eg aldri sett maken til! Det kan vere tungt i begynnelsen om du ikkje trenar frå før av.. Men det beste er å ikkje gje opp for tidleg.
Pusekatt Skrevet 11. januar 2004 #6 Skrevet 11. januar 2004 pusekattt? trener du kun spinning eller er du under sats osv og trener mer? hvor og pris? Jeg trente på SATS før, men nå trener jeg på et mindre treningsstudio på jobben min (Spenst), som jeg synes er veldig bra. Kosdter mye mindre enn SATS også. Trener mye spinning, og supplerer med styrketrening. SATS har gode timer, men jeg er ikke like fornøyd med miljøet på enkelte SATS-sentre. Sjølyst f.eks. er veldig snobbete, etter min mening.
punkyB Skrevet 11. januar 2004 #7 Skrevet 11. januar 2004 Spinning er absolutt en trening å anbefale. Priser er ganske vanskelig - de fleste kjeder har forskjellige priser alt etter om du har bedriftsavtale , er student osv. De oppgir IKKE priser på nett. Er du student i Oslo bør du sjekke DOMUS som blir nevnt her - vet dog ikke om de har spinning tilbud. Ellers vil jeg velge et senter som er nærme der du bor eller studerer - det er ikke så stor forskjell på om det er Elixia , SATS eller Friskis&Svettis. Friskis&Svettis er vel de billigste men de har vel også mest begrenset tilbud (tror jeg). Selv trener jeg på Elixia Colosseum og synes de har et veldig godt tilbud.
punkyB Skrevet 11. januar 2004 #8 Skrevet 11. januar 2004 Her er det hvertfall spinning http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...rticleID=705701
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå