Gå til innhold

Hvorfor er han sint?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vet ikke om dette er riktig forum og legge dette i, men håper på svar.

Jeg var på byen en kveld, hadde drukket aaaltfor mye og husker ikke store deler av kvelden. I korte trekk så "leadet jeg an" en fyr, noe jeg selv ikke forstod der og da siden jeg var så full, jeg ville bare bli kjent med han(vi studerer det samme). På slutten av kvelden prøvde han å kysse meg, men jeg avviste han fordi jeg hadde kjæreste, noe jeg trudde jeg hadde fortalt, men husker som sagt ikke. Men problemet er at nå er han rett og slett sint på meg. Jeg har prøvd å snakke med han, for å unnskylde at det jeg gjor var dumt, men når jeg spurte om jeg kunne snakke med ham sa han bare nei og gikk.

Har han god grunn til å vere så sint som dette bare pga han ikke fekk seg et ONS?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han syntes du var ei luremus.

Menn blir ofte (forståelig nok) litt irriterte over luremus på byen.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han syntes du var ei luremus.

Menn blir ofte (forståelig nok) litt irriterte over luremus på byen.

Ja, det var jo det jeg var tydeligvis, og jeg forstår om han var irritert, men å bli sint og nekta å snakke med meg så jeg kunne forklart og unnskyldt meg? Synst bare det er litt ekstremt kanskje

Skrevet

Ja, det var jo det jeg var tydeligvis, og jeg forstår om han var irritert, men å bli sint og nekta å snakke med meg så jeg kunne forklart og unnskyldt meg? Synst bare det er litt ekstremt kanskje

Han blei vel lei seg da.

Hvis du har gitt han falske forhåpninger en hel kveld, for å så feie han vekk i siste sekund så føler han seg sikkert jævlig teit og veldig irritert.

Jeg hadde også blitt sur over noe sånt. Ikke så furt som han er, men jeg kan ikke si at jeg ville hatt veldig lyst til å prate med vedkommende dagen der på. Det er jo ikke noe snilt gjort mot fyren.

• Liker 1
Skrevet

Han blei vel lei seg da.

Hvis du har gitt han falske forhåpninger en hel kveld, for å så feie han vekk i siste sekund så føler han seg sikkert jævlig teit og veldig irritert.

Jeg hadde også blitt sur over noe sånt. Ikke så furt som han er, men jeg kan ikke si at jeg ville hatt veldig lyst til å prate med vedkommende dagen der på. Det er jo ikke noe snilt gjort mot fyren.

Ja, det er forståelig..Har veldig dårlig samvittighet for det, har bare utrulig lyst å si unnskyld fordi jeg er ikke sånn, og jeg visste ikke at jeg gjor det..Får bare gi han litt tid så kanskje kan jeg unnskylde meg

Skrevet

Ja, det er forståelig..Har veldig dårlig samvittighet for det, har bare utrulig lyst å si unnskyld fordi jeg er ikke sånn, og jeg visste ikke at jeg gjor det..Får bare gi han litt tid så kanskje kan jeg unnskylde meg

Tid er nok ikke så dumt :)

Ville ventet litt med å ta kontakt, og unnskyldt meg senere!

Skrevet

Han synes det er flaut, og da unngår han deg. Ikke umulig at han faktisk er litt irritert også, det ville de fleste vært.

Skrevet

Hadde jeg vært han så hadde jeg ikke hatt noe interesse av forklaringen din egentlig. Jeg hadde også sagt nei og gått, uten at jeg nødvendigvis hadde vært sur på deg. Men som de andre skriver her, mulig han er sint, skuffa eller flau og at reaksjonen på det er å være sur på deg.

Skrevet

Når du altså har "kjæreste" så får du begynne å bruke hue deretter.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hei!

Vet ikke om dette er riktig forum og legge dette i, men håper på svar.

Jeg var på byen en kveld, hadde drukket aaaltfor mye og husker ikke store deler av kvelden. I korte trekk så "leadet jeg an" en fyr, noe jeg selv ikke forstod der og da siden jeg var så full, jeg ville bare bli kjent med han(vi studerer det samme). På slutten av kvelden prøvde han å kysse meg, men jeg avviste han fordi jeg hadde kjæreste, noe jeg trudde jeg hadde fortalt, men husker som sagt ikke. Men problemet er at nå er han rett og slett sint på meg. Jeg har prøvd å snakke med han, for å unnskylde at det jeg gjor var dumt, men når jeg spurte om jeg kunne snakke med ham sa han bare nei og gikk.

Har han god grunn til å vere så sint som dette bare pga han ikke fekk seg et ONS?

Kan det hende at han ikke bare ville ha ONS?

Han hadde sikker drukket litt selv, og man blir som regel mer åpen/følsom av alkohol. Han åpnet seg for deg (prøvde å kyssse deg) fordi du hadde lagt an på han (noe man gjør når man er interessert i noen), og så plutselig vil du ikke fordi du plutselig sier at du har kjæreste :klaske: Ikke rart han ble fornærmet.

Hvorfor skal han prate med en jente som drikker så mye at hun ikke husker om hun fortalte han at hun har kjæreste eller ikke før hun la an på han? :klo:

Endret av Mr.Omg
Skrevet (endret)

Ikke rart om du later som det er noe der og kaster bort hele kvelden hans. Mange av de single drar på byen av en grunn, nemlig å finne seg en partner. Det er det idiotisk at du lurer han hele kvelden, for å så plutselig ha type. Han kastet sikkert bort flere hundre kroner og mange timer på deg. Hadde noen brukt en av mine (litt for få) helger ute på noe slikt hadde jeg også blitt litt mindre blid.

Tid er nok ikke så dumt :)

Ville ventet litt med å ta kontakt, og unnskyldt meg senere!

Tiden gjør ikke ting mer korrekt. Å utnytte at han glemmer er en dårlig måte og lære livet på. Snakk med han, hør hva du gjorde galt og be om unnskyldning. På den måten kan du takle en slik situasjon bedre neste gang.

Endret av Dreaming
Skrevet

Hadde jeg vært han så hadde jeg ikke hatt noe interesse av forklaringen din egentlig. Jeg hadde også sagt nei og gått, uten at jeg nødvendigvis hadde vært sur på deg. Men som de andre skriver her, mulig han er sint, skuffa eller flau og at reaksjonen på det er å være sur på deg.

Ja, det kan jo hende, hadde ikke jeg tenkt på engang, har bare så dårlig samvittighet, og er fullt klar over at det jeg gjorde var dumt, lærer av å feile iallefall!

Skrevet

Ikke rart om du later som det er noe der og kaster bort hele kvelden hans. Mange av de single drar på byen av en grunn, nemlig å finne seg en partner. Det er det idiotisk at du lurer han hele kvelden, for å så plutselig ha type. Han kastet sikkert bort flere hundre kroner og mange timer på deg. Hadde noen brukt en av mine (litt for få) helger ute på noe slikt hadde jeg også blitt litt mindre blid.

Tiden gjør ikke ting mer korrekt. Å utnytte at han glemmer er en dårlig måte og lære livet på. Snakk med han, hør hva du gjorde galt og be om unnskyldning. På den måten kan du takle en slik situasjon bedre neste gang.

Jeg prøvde ikke bevisst å lure han til å tro at det var noe der, jeg er kanskje litt flørtete i natur og det kan ha kommet frem feil. Og jeg vet at jeg kastet bort kvelden hans, jeg har lagt meg totalt flat og forstår at det jeg gjorde var dumt. Jeg har prøvd å snakke med han, vil ikke mase når han er uinteressert i å prate med meg, noe jeg forstår veldig godt. Det jeg ikke forstod var hvorfor han var så sint. Irritert, skuffet, lei seg og alt det forstår jeg, men sint, nei jeg vet ikke..Takk for ærlige ord forresten, trengte å høre det.

Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg at han blir venn med deg?

Er det ikke ganske åpenbart at han var ute etter en kjæreste, ikke venn - så skjønner ikke helt hva som får deg til å tro at han skulle gidde å bruke mer tid på deg?

Hadde det samme skjedd meg med hadde jeg også gitt totalt blaffen i deg. Jeg hadde dog ikke opptrådt ufint/gitt utrykk av å være sint, men jeg hadde jo helt klart ignorert deg (på en "høfflig" måte), om jeg ikke var interessert i deg som venn.

• Liker 1
Gjest M0ntriark
Skrevet

Kanskje roe ned drikkemengden litt om du blir så full at du blir luremus på byen og glemmer at du har kjæreste? Jeg hadde ikke blitt videre imponert over min kjære om jeg fikk høre han drakk seg så ned og var luremus, for deretter komme på at "nei dæven, stemmer det, jeg har da dame..."

No good.

Jeg skjønner gutten og la han få være i fred. Du trenger ikke pushe på han eller noe. Han var klar for noe (uavhengig av om det var ONS eller ei), mens du faktisk har kjæreste. Bruk tiden på han du og ikke andre mannfolk - studentvenner eller ei.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje roe ned drikkemengden litt om du blir så full at du blir luremus på byen og glemmer at du har kjæreste? Jeg hadde ikke blitt videre imponert over min kjære om jeg fikk høre han drakk seg så ned og var luremus, for deretter komme på at "nei dæven, stemmer det, jeg har da dame..."

No good.

Jeg skjønner gutten og la han få være i fred. Du trenger ikke pushe på han eller noe. Han var klar for noe (uavhengig av om det var ONS eller ei), mens du faktisk har kjæreste. Bruk tiden på han du og ikke andre mannfolk - studentvenner eller ei.

Dette vet jeg fra før, dette var et engangstilfelle og alle kan gjøre feil. Men takk for råd.

Gjest M0ntriark
Skrevet

Hvis du vet dette fra før så hvorfor spør du? Jeg forstår mannen jeg og synes du skal skygge banen og la han få fred fra deg.

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet (endret)

Jeg var en stakkars 18 åring når jeg ble playet trill trundt av en hei blondine på samme alder. Hun hadde jo selvfølgelig type også, og vi flørtet vilt på byn og hun gjorde ting hun ikkje burde ha gjort når man har kjæreste. Når jeg senere på kvelden fant ut at hun hadde type ble jeg kjempe skuffet :/. Følte meg lurt og hadde tross alt kastet vekk hele kvelden min på denne dama.

Så ja, grunnen til at han blir frekk er fordi du har leadet han on for å så avise han. Du har rett og slett kastet vekk tiden hans :P

Endret av .-L-.
Gjest SemperFi
Skrevet

Du har nok flørtet heftig når du var under beruset tilstand. Han har nok tolket deg som singel om du ikke har sagt at du har kjæreste, og fått falske forhåpninger av deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet dette fra før så hvorfor spør du? Jeg forstår mannen jeg og synes du skal skygge banen og la han få fred fra deg.

Jeg vet at jeg oppførte meg dum, og ble altfor full og det jeg gjorde var uakseptabelt, det jeg lurte på var hvorfor han var så sint..og det vet jeg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...