Gjest Håhå det er hemmelig Skrevet 10. januar 2004 #1 Skrevet 10. januar 2004 jeg tok av meg min bh for den stakk, og huset er kaldt og jeg har gåsehud, jeg vil på kjøkkenet og hente noe godt men jeg har stive kalde nipels, hjelp hva skal jeg gjøre, vil ikke at familien skal se puppene mine i den tilstanden, æsj!
Gjest Myumi Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Innlegget fjernet. Tusenfryd - moderator
Gjest Pterodactylkake Skrevet 10. januar 2004 #3 Skrevet 10. januar 2004 Slutt å mobb henne, tror dette er et spesielt gruelig problem her i livet.
Gjest Myumi Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 Slutt å mobb henne, tror dette er et spesielt gruelig problem her i livet. Veldig
Gjest Pterodactylkake Skrevet 10. januar 2004 #5 Skrevet 10. januar 2004 Det KAN hende!!! Jeg har sendt en vennskapelig klage på dei siden jeg er sånn en tøysedame i dag, men kanskje de ikke tar den for tull, aknskje jeg ikke skal skrive tøysekalger da. oi
Tusenfryd Skrevet 10. januar 2004 #6 Skrevet 10. januar 2004 Hold dere til saken eller overse tråden. Tusenfryd - moderator
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå