Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Håret mitt er alt før mørkt. Skulle få lysebrunt hår, og nå har jeg gradvis gått over til nesten svart hår. Ser tilbake på det når jeg hadde litt lysere, og angrer på at jeg ikke tok striper i det. Nå er det aaaalt for mørkt for hva jeg har lyst til å ha. Men det er også utrolig slitt.. Så er det noen som har noe erfaring med striping i mørkt hår?

Har lyst på noe i >DENNE< duren.

>SLIK< er håret mitt nå. Og ja, det er meg. Bruker extensions, så håret ser sunnere ut enn det det egeentlig er..

Er det mulig å ta noen blonde sriper i dette?

Endret av Sophie Trine
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok det skal gå, men vær forberedt på å måtte ta en kaldere glansvask over etterpå. Det kan bli ganske gult/orange.

Skrevet

Jeg tror nok det skal gå, men vær forberedt på å måtte ta en kaldere glansvask over etterpå. Det kan bli ganske gult/orange.

Har hatt omtrent hvitt hår før.. Blir det veeeldig slitt? :/ Det er så slitt og krusete fra før av..

Skrevet

Har hatt omtrent hvitt hår før.. Blir det veeeldig slitt? :/ Det er så slitt og krusete fra før av..

Jeg tror nok at det kan bli ganske så slitt, dessverre. Har du forsøkt Color b4? Det er sånn avfargingsmiddel, de selger det på Lindex. Har fungert bra på meg, det fjernet all den kunstige fargen, og min naturlige farge kom frem. Det ble ikke mer slitt enn av vanlig hårfarge heller. Kan selvfølgelig ikke garantere at det funker, men er kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Jeg tror nok at det kan bli ganske så slitt, dessverre. Har du forsøkt Color b4? Det er sånn avfargingsmiddel, de selger det på Lindex. Har fungert bra på meg, det fjernet all den kunstige fargen, og min naturlige farge kom frem. Det ble ikke mer slitt enn av vanlig hårfarge heller. Kan selvfølgelig ikke garantere at det funker, men er kanskje verdt et forsøk?

Blir ikke håret mitt....hvitt da?

Skrevet

Blir ikke håret mitt....hvitt da?

Om det er bleika under blir det det, men da kan du jo bare farge over igjen?

Skrevet

hvor bor du? jeg er asiat og har verdens mest fantastiske frisør som får meg til å få noe i den duren du ønsker.. :)

Skrevet (endret)

Jeg bor i Asker :)

Endret av Sophie Trine
Skrevet

Frisøren min er i Oslo, så kanskje litt kjipt å måtte reise så langt for å farge håret?! Du får si i fra på PM om du vil ha navnet på frisøren min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...