AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Forslag til noen bra sider jeg kan kjøpe piercing-smykker på nett?
Schytia Skrevet 7. mars 2012 #3 Skrevet 7. mars 2012 http://www.bodyjewelleryshop.com/ Billige og bra smykker! Fantastisk kundeservice! Hver gang du handler får du poeng som du seinere kan bruke som rabatt.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 7. mars 2012 #4 Skrevet 7. mars 2012 veldig fornøyd med Crazy Factory Piercing Rimelig,god kvalitet og rask levering! 1
Vulpes Skrevet 7. mars 2012 #5 Skrevet 7. mars 2012 Flere piercing-artister har anbefalt meg Barbarella, en svensk nettbutikk.
Gjest Badabing Skrevet 8. mars 2012 #6 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har også lurt på dette, og fikk mange gode svar i en tråd. Men hvordan vet man hvilken størrelse og hva slags smykker man skal ha? Jeg har en rook og en tragus blant annet, og aner ikke hva jeg skal bytte ut med. Og det er stort sett veldig dårlig utvalg av smykker i piercingstudioene.
Vulpes Skrevet 8. mars 2012 #7 Skrevet 8. mars 2012 Jeg har også lurt på dette, og fikk mange gode svar i en tråd. Men hvordan vet man hvilken størrelse og hva slags smykker man skal ha? Jeg har en rook og en tragus blant annet, og aner ikke hva jeg skal bytte ut med. Og det er stort sett veldig dårlig utvalg av smykker i piercingstudioene. Jeg har også en rook, high five Hm, går jo an å ta turen innom en piercingsjappe for å høre med dem hvilke størrelser du har på smykkene dine. Eventuelt ta ut smykkene å prøve å måle selv?
Minya Skrevet 8. mars 2012 #8 Skrevet 8. mars 2012 Har du et skyvelære, kan du måle dem selv. Standarden er 1.2 mm, men til noen piercinger brukes 1.0mm og 1.6mm. Tragus er 1.0 eller 1.2, varierer litt på hvilket studio du tar dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå