AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hva synes dere om voksne, både foreldre og barnløse som spøker om at de skal selge barn på ebay, kaste babyer i søpla, sette bort ungene et sted, sette ut ungen til kråkene og sånt? Selvsagt ikke til ungen, men til andre voksne, venner, kolegaer eller noe.
Gjesten Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Jeg synes faktisk det er greit så lenge det er åpenbart at det ikke er seriøst ment. Vi kan ikke leve i et samfunn hvor alle er gravalvorlige hele tiden, det ville være uutholdelig. 48
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Ikke en gang på stortinget er de seriøse hele tiden. 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Det er bare å måte å si at man er litt lei noen ganger. "Gå ut på motorveien med en ball" har jeg hørt i mange år, men tviler sterkt på at de foreldrene virkelig mener det.
Tiarra Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har aldri brukt det, men jeg syns det er helt uskyldig spøk. Det er selvfølgelig ingen som vil kaste sin egen unge eller selge den, så. 2
Tiarra Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Det er bare å måte å si at man er litt lei noen ganger. "Gå ut på motorveien med en ball" har jeg hørt i mange år, men tviler sterkt på at de foreldrene virkelig mener det. Oi, den var litt slem, da! 4
frøkna Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Enig med gjesten. om man ikke kan ta en spøk for en spøk, men må hele tiden løfte brynet blir det for dumt. De morsomste vitsene er gjerne også litt på grensen syns nå jeg da. 4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Å si sånt til barna synes jeg er helt feil, men mellom voksne er det i hvert fall helt ok for min del. Om jeg hadde fått inntrykk av at noen foreldre faktisk virket som de hadde lyst til å kvitte seg med barna ville jeg selvsagt reagert, men jeg kan selv si at det er rart ikke naboene under meg har satt ungen sin ut i skogen (den har hylt døgnet rundt i flere måneder)... virker ikke som folk reagerer, og om noen gjør det, så håper jeg heller de sier fra. Jeg kan ha ganske på kanten/svart humor, og det er jo ikke alle som skjønner eller liker dette.
Gjest NozMonster Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 (endret) ikke akkuratt min type humor, og ikke noe jeg hadde ledd av, men hvis enkelte finner det festlig å spøke med det, så bryr jeg meg fint lite om det. da kan de kose seg med sine rare, sære humor uten meg edit: jeg er overbevist! sånn humor er artig! Endret 28. februar 2012 av NozMonster
heleneo Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 Selv om det bare er tull synes jeg ikke at det er så spesielt morsomt. 2
Gjest badeand1 Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Syns det er litt småmorsomt. Men så liker jo jeg død-baby vitsene også.. 1
SusanneGullet Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Nei, vet du hva. Slik sier man ikke selv om det er en spøk. Slike ting skjer faktisk her i verden. Folk selger barna sine, ikke på ebay men, ja. Har lest om babyer som har blitt funnet i søppla, så nei, slik sier man ikke, uansett. Jeg får dårlig samvittighet jeg da jeg kaller datteren vår for bolla.
Gjest Badedrakt Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Synes det er greit å spøke med jeg, så lenge man ikke sier det til barna. 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #15 Skrevet 28. februar 2012 Nei, vet du hva. Slik sier man ikke selv om det er en spøk. Slike ting skjer faktisk her i verden. Folk selger barna sine, ikke på ebay men, ja. Har lest om babyer som har blitt funnet i søppla, så nei, slik sier man ikke, uansett. Jeg får dårlig samvittighet jeg da jeg kaller datteren vår for bolla. Da er det du som har et problem, ikke de som spøker litt. 9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #16 Skrevet 28. februar 2012 Syns det er litt småmorsomt. Men så liker jo jeg død-baby vitsene også.. Ja, du synes vel død er morsomt, helt til det rammer deg. Da ler du ikke lenger. 1
Gjest Leopard Skrevet 28. februar 2012 #17 Skrevet 28. februar 2012 Teit, spøk eller ei. Det er ikke en uttalelse som jeg ser på som humoristisk 4
Galifreya Skrevet 28. februar 2012 #18 Skrevet 28. februar 2012 Så et dekorasjonsbilde hos Kremmerhuset her om dagen. Det sto noe sånt som "Mommy has a headache, go play in the traffic." og bilde av en kvinne som sa det til sine tre små barn. Jeg lo! Det er morsomt når det er helt klart at man ikke mener det. Men det kan selvsagt gå for langt også. Død-babyvitser er IKKE spesielt morsomt synes jeg. Og så er det selvsagt "jinxingen" da. Ma skal være forsiktig med hva man sier uansett hvor morsomt det er....
Leanne Skrevet 28. februar 2012 #19 Skrevet 28. februar 2012 Hender jeg spøker med mine barn om de er umulige, vet dere hva jeg gjør med umulige barn? Henger de på en krok i gangen til de blir blide igjen.. Da får de latterkrampe og surheten forsvinner. Kjekt med litt humor i hverdagen Da jeg var liten sa mamma at hun skulle putte meg i en pappeske og sende meg til Kina når jeg var sint. Da måtte jeg jo bare argumentere med at det ikke fantes så store postkasser, så jeg ville bare komme i retur men ble jo blid igjen, og det var vel det mamma var ute etter.. 7
Tiarra Skrevet 28. februar 2012 #20 Skrevet 28. februar 2012 Å si det til barna synes jeg hverfall ikke noe om!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå