AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hva er egentlig mye kalorier? Jeg vet ikke om jeg regnet riktig, men jeg regnet med det jeg har spist og skal spise i dag. Vil prøve å holde meg mest anonym og jeg har spist to brødskiver med pålegg, en halv liter cola, jeg skal spise litt middag med tilbehør. Noe til kvelds vet jeg ikke ennå, kommer an på om jeg er sulten eller ikke. Vann regnet jeg ikke med, for det har vel ikke kalorier. Da kom jeg frem til 1260. Vil du påstå det er lite, mye, passe eller helt greit? Det er jo under dagsbehovet mitt så det kan jo ikke være mye, eller? Jeg vil kun ha svar på det jeg spør om og ikke noen pekefingre over at jeg spiser lite.
Glynis Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Det er jo under dagsbehovet mitt så det kan jo ikke være mye, eller?
Gjest MorAase Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Høyde, vekt, alder, kjønn og aktivitetsnivå er vel viktige faktorer som mangler her.
Spøkelse Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Dropp colaen. 1250 er lite, du kan trygt spise middag. Høres ut som du er litt hysterisk
Glynis Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Høyde, vekt, alder, kjønn og aktivitetsnivå er vel viktige faktorer som mangler her. Nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå