AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hva er det som er så skummelt med å bruke hudprodukter hvis en er mann? Kjæresten min bruker til nøds håndkrem om vinteren når huden blir skikkelig tørr.
Sugerøret Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Tja ,kanskje de ser på slike produkter som dillete,feminint og unødvendig? Mannen her har også div. forestillinger om pleieprodukter,men-stort MEN Han bruker noen flere produkter etter han ble oppmerksom på at de faktisk virker.
rosenkål Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Jeg kunne tenkt meg at min kjære kunne prøvd en fuktighetskrem til ansiktet, spørs om jeg får til det noen gang. Kanskje jeg kan prøve å gi han en ansiktsmasasje med hudkrem
challenger Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 De er vel redd for å bli sett på som femi og forfengelig da. Kjæresten min bruker kun håndkrem, og av og til litt bodylotion på bryst/mage og armer:p Har prøvd å prakke på han ansiktskrem, men der går grensa sier han..
Gjest BabyBlue Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Åh, jeg blir så irritert på menn som synes det er femi å ta vare på huden sin. Rens og fukt med nøytrale produkter er verken skummelt eller særlig tidsfordrivende, og gjør at huden deres ser bedre ut. Har sett en haug med menn som kunne ha fått alt fra jevnere hudtone til mindre porer om de bare hadde lagt litt tid om morningen ned i en enkel hudpleierutine, men neida...
frøkna Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 kjæresten min vil ikke bruke det fordi han syns at da blir huden vant til det og avhengig av det, mens huden egentlig ikke trenger det. Men er jo greit når huden blir tørr da..! 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Kjæresten min er 21 og han bruker hudpleieprodukter. Har gjort det et par år. Han er nøye på alt som har med klær, hud og hår å gjøre.
Gjest BabyBlue Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 kjæresten min vil ikke bruke det fordi han syns at da blir huden vant til det og avhengig av det, mens huden egentlig ikke trenger det. Men er jo greit når huden blir tørr da..! Ja, i hvert fall om vinteren burde de neimen meg bare godta at huden deres trenger litt ekstra fukt og pleie. Tenk på at de i tillegg barberer seg nesten hver dag!
Gjest MorAase Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 NOE må vel kvinner få lov å ha for seg selv! La nå menn være menn! Heller en skikkelig polarfarer enn en veik sminkedokke full av maskara og søte dufter... 1
Gjest BabyBlue Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 NOE må vel kvinner få lov å ha for seg selv! La nå menn være menn! Heller en skikkelig polarfarer enn en veik sminkedokke full av maskara og søte dufter... Det er nå slike kommentarer som gjør at menn frykter hudpleie. Men selvsagt, alt med måte Hvis det går fra en tube hudkrem til et helt skap med sminkeprodukter kan man jo begynne å lure.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 De nekter helt til de finner ut at de bare har godt av det. Slik som samboeren min, når bruker han md skrubben før barbering og en hudkrem for sensitiv tørr hud. Og selv polfarere smører jo ting i ansiktet så de ikke får for store frostskader, eller?
Zakuro Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Hadde en kompis som var helt ekstrem på dette, han nekta tilogmed å bruke deo! Og da han begynte å få skjegg så brukte han bare høvel og ikke noe barberskum så han så flådd ut i trynet bestandig. Og han hadde jo i tillegg eksem, så han hadde jo ømfintlig hud fra før>_< Han mente alt av slike produkter var femi og gay. Men etterhvert som han ble eldre måtte han krype til korset:P
Stellia Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Min nåværende og tidligere kjæreste hadde ikke problemer med å bruke hudpleieprodukter. Førstenevnte har til og med gått til innkjøp av det selv, og ikke av den dårlige sorten. Liker!
Gjest Survival Skrevet 29. februar 2012 #14 Skrevet 29. februar 2012 NOE må vel kvinner få lov å ha for seg selv! La nå menn være menn! Heller en skikkelig polarfarer enn en veik sminkedokke full av maskara og søte dufter... Nå er hudprodukter så mye mer enn mascara og søte dufter. En god fuktighetskrem og scrubb for eksempel. Det er forøvrig noe jeg mener alle bør ha i skapet sitt, også menn 1
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 29. februar 2012 #15 Skrevet 29. februar 2012 Min forlovede hater å bruke tid på noe han føler ikke har noe for seg, sier han. Men samtidig så bruker han ansiktsvask når han dusjer annenhver dag. Krem hater han
Gjest MorAase Skrevet 29. februar 2012 #16 Skrevet 29. februar 2012 Det er nå slike kommentarer som gjør at menn frykter hudpleie. Men selvsagt, alt med måte Hvis det går fra en tube hudkrem til et helt skap med sminkeprodukter kan man jo begynne å lure. Jo mer en normaliserer hudpleie for menn jo flere slike oversminkde sveklinger av noen hankjønn vil en se rundt seg. Men skal være grove i hud, musklatur og skjeggvekst. De skal se ut som om de kommer rett fra sydpolen og ha en hjerne som begriper kvantefysikk og dna'ets sammensetning.
Gjest MorAase Skrevet 29. februar 2012 #17 Skrevet 29. februar 2012 Nå er hudprodukter så mye mer enn mascara og søte dufter. En god fuktighetskrem og scrubb for eksempel. Det er forøvrig noe jeg mener alle bør ha i skapet sitt, også menn Enste menn skal skrubbe seg på er sand og stein ute i naturen.
Gjest Survival Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 Enste menn skal skrubbe seg på er sand og stein ute i naturen. Ja OK. Og kvinner skal bare være på kjøkkenet? Nei nok off topic nå. Jeg vet ikke årsaken til at menn er redde for å bruke hudpleieprodukter, men det høres jo ganske logisk ut at grunnen er kvinners reaksjoner på menn som bruker hudpleieprodukter. Denne meningen du MorAase her representerer, er jo ganske brutal og jeg forstår godt at menn er redde for å bli møtt av denne holdningen eller tankegangen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå