Gå til innhold

Jillian Michaels

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun ser jo ut som en mann!!!!!!

Ikke pen i det hele tatt...jeg bare skjønner det ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil absolutt ikke bli som henne! Men jeg syns hun er veldig flink til å motivere og til å sette sammen trenigsprogram som faktisk funker. Hun er den første som har fått meg opp av sofaen og fått meg til å skifte livsstil.

Så jeg har henne som personlig trener av og til takket være dvder, men vil ikke se ut som henne fordet! :-)

• Liker 5
Gjest Survival
Skrevet

Jeg syns at Jillian Michael er en helt nydelig dame og svært feminin til å være såpass godt trent.

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

Sett bort fra litt vel store underarmer og at hun er betraktelig bedre trent enn meg, så var hun nammenam!

Skrevet

Forresten, hvis du (ts) ser på hvor styla hun er nå konta før er hun langt mer feminin enn tidligere. Hun er kanskje litt sånn tøff-mandig, men syns ikke hun ser ut som en mann!

På Ripped in 30 er hun veldig styla og sminka.

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg synes Jillian har en rålekker kropp! :)

• Liker 1
Skrevet

Man kan dessuten trene som noen uten å bli seendes ut som noen.

• Liker 2
Skrevet

Hun er motiverede, og hun er i god form. Inspirasjon! Samt hun har masse erfaring og det hun gjør fungerer. Hun er flink til å velge gode øvelser for hele kroppen.

Godt poeng over her, man blir ikke automatisk seende ut som noen selv om man trener det samme som det gjør.

• Liker 2
Skrevet

TS her - takk for tilbakemeldinger og det er ikke for å rakke ned på noen egentlig, men jeg føler at det er noe unaturlig med henne..

Hvorfor har hun så mange mannlige trekk? (har ikke sett henne i videoene, bare som PT på slanke-TV)

Finner det mer motiverende selv med mer naturlige mennesker...som Yngvar fra Puls f.eks.. føler det er mer bakkekontakt og oppnåelig da..

Skrevet

Hun er jo amerikaner da, så det er jo en forskjell på henne og en sindig sogning. Jeg synes personlig at hun er veldig pen.

• Liker 1
Skrevet

Hun har en nyydelig kropp, men litt maskuline ansiktstrekk kanskje? det er uansett ikke hun kan noe for, så syns det er unødvendig å diskuterere henne på denne måten.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes hun er pen, jeg. I hvert fall pen nok til at jeg ikke hadde grått foran speilet om morgenen. Og nå er faktisk ikke levebrødet hennes å være pen i trynet heller, hun er utrolig flink. Skjønner ikke hvorfor ansiktstrekkene hennes er en topic.

• Liker 2
Skrevet

De vil vel bli som henne fordi hun er utrolig bra trent! :)

• Liker 1
Skrevet

Hun ser jo ut som en mann!!!!!!

Ikke pen i det hele tatt...jeg bare skjønner det ikke...

Synes du virkelig dette er greit å si? Vi er alle forskjellige og unike på hver vår måte. WHERE IS THE LOVE????

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...