AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hun ser jo ut som en mann!!!!!! Ikke pen i det hele tatt...jeg bare skjønner det ikke...
Rainbow Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vil absolutt ikke bli som henne! Men jeg syns hun er veldig flink til å motivere og til å sette sammen trenigsprogram som faktisk funker. Hun er den første som har fått meg opp av sofaen og fått meg til å skifte livsstil. Så jeg har henne som personlig trener av og til takket være dvder, men vil ikke se ut som henne fordet! :-) 5
Gjest Survival Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Jeg syns at Jillian Michael er en helt nydelig dame og svært feminin til å være såpass godt trent. 2
Gjest Katten. Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Sett bort fra litt vel store underarmer og at hun er betraktelig bedre trent enn meg, så var hun nammenam!
Rainbow Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Forresten, hvis du (ts) ser på hvor styla hun er nå konta før er hun langt mer feminin enn tidligere. Hun er kanskje litt sånn tøff-mandig, men syns ikke hun ser ut som en mann! På Ripped in 30 er hun veldig styla og sminka. 1
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Jeg synes Jillian har en rålekker kropp! 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Man kan dessuten trene som noen uten å bli seendes ut som noen. 2
Spøkelse Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Hun er motiverede, og hun er i god form. Inspirasjon! Samt hun har masse erfaring og det hun gjør fungerer. Hun er flink til å velge gode øvelser for hele kroppen. Godt poeng over her, man blir ikke automatisk seende ut som noen selv om man trener det samme som det gjør. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 TS her - takk for tilbakemeldinger og det er ikke for å rakke ned på noen egentlig, men jeg føler at det er noe unaturlig med henne.. Hvorfor har hun så mange mannlige trekk? (har ikke sett henne i videoene, bare som PT på slanke-TV) Finner det mer motiverende selv med mer naturlige mennesker...som Yngvar fra Puls f.eks.. føler det er mer bakkekontakt og oppnåelig da..
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Hun er jo amerikaner da, så det er jo en forskjell på henne og en sindig sogning. Jeg synes personlig at hun er veldig pen. 1
Strikkemamma Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 Hun har en nyydelig kropp, men litt maskuline ansiktstrekk kanskje? det er uansett ikke hun kan noe for, så syns det er unødvendig å diskuterere henne på denne måten. 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Jeg synes hun er pen, jeg. I hvert fall pen nok til at jeg ikke hadde grått foran speilet om morgenen. Og nå er faktisk ikke levebrødet hennes å være pen i trynet heller, hun er utrolig flink. Skjønner ikke hvorfor ansiktstrekkene hennes er en topic. 2
Dragonfly84 Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 De vil vel bli som henne fordi hun er utrolig bra trent! 1
Røffetøffa Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Hun ser jo ut som en mann!!!!!! Ikke pen i det hele tatt...jeg bare skjønner det ikke... Synes du virkelig dette er greit å si? Vi er alle forskjellige og unike på hver vår måte. WHERE IS THE LOVE???? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå