Gå til innhold

Ene etter den andre finner lykken - og jeg ingen - har lyst til å gjøre kort prosess

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er kjærlighet? Hvorfor si i fra at det er noe galt med en så kan en få rettet opp problemene?

Ja, da har jeg fått bevist det igjenenda en gang er det noen som har svikta. Nr 3 dette året som finner seg en kjærste og jeg blir igjen dumpa...det er så forbanna irriterende at de en trodde hadde god kjemi med og hadde noe på gang med finner seg noen...

Ikke sier i de i fra heller...hva f**n er det med meg siden jeg blir dumpa for j****la gang..

Jeg har hele tiden trodd at det å være sierøs og spille med åpne kort og bruke tiden på å bli bedre kjent hadde vært viktig for en skulle fått en lykkelig tid som kjæreste, men der tar jeg tydligvis feil...

Også sier det ikke noe heller, neida de forteller det på facebook at de er inne i forhold og er SÅÅÅÅÅÅÅ LYKKELIGE at hjertene blinker over hele skjermen, men en annen en får dette servert på gullfat uten at noen har fortalt det til en....hva f**n er det med folk?

Nå må jeg innrømme og si at jeg har grått mye i dag siden jeg fikk servert den rett i ansiktet i gårkveld på facebook at den beste jenta aom jeg hadde blitt kjent med og best kjemi hadde funnet lykken...

Godt at jeg hadde fridag i dag..for den formen som jeg er i nå så hadde jeg ikke passet å vært ute blandt folk....

Jeg har sittet og tenkt på flere ting i dag:

1. Hvorfor vil ikke folk ha meg?

2. Hva galt har jeg gjort?

3. Når en spiller med åpne kort, hvorfor er det ikke noen som spiller med åpne kort tilbake? En skulle nesten tro det var en selvfølge?

Jeg sitter og tenker på hadde vært bedre å gjort kort prossess med hele livet.....for da slipper en å tenke noe mer på å leve alene for resten av livet....

Jeg må innrømme og si at det å være 37 år (og ikke en kar på 35) og forsatt singel og ikke har funnet lykken gjør meg veldig lei meg...jeg har ikke lyst til å leve alene de årene jeg har fått tildelt for å leve på denne jorden..Saken er at jeg har bare lyst til å få oppleve det som alle mennesker får oppleve...både dette med å få noen en kan være glad i og dele livet med og ikke minst leve lykkelig med hele livet....ikke minst være sammen med. Jeg er også enebarn og da blir alt så mye mye verre.

Du spurte om venner? Ja, hadde en bare hatt det så...de vennen jeg har er ikke skikklige venner...de skikklige vennene jeg har hatt har blitt totalt forandret seg...absolutt alle har forandret seg fullstendig etter at de fikk seg kjærste, giftet seg og fikk barn...kort sagt de har bare dytta undertegnene helt til side...for meg er de ikke så veldig intresert i lengre.... :trist: :trist:

Jeg er klar over at jeg sliter med noe her jeg sitter og skriver...

For akkurat nå så må jeg innrømme og si at jeg har bare lyst til gråte og gråte til det ikke finnes igjen en eneste tåre....for jeg er både oppgitt, trist, forbannet, har lyst til å gi opp alt....

For jeg har ikke lyst til å være alene gjennom livet... :trist:

Nå går jeg meg en laaaaaaang tur også håper jeg kan få noen tilbakemeldinger på dette har skrevet..

For det må være noe galt med meg eller omverden...og så lenge ikke sier noe til meg så kan jeg ikke forandret væremåte eller tenkemåte...

Deprimert mann på 37 år som føler seg ensom og forlatt som ingen vil ha.... :trist: :trist: :trist:

PS! Skal en tro at en noen gang at man får seg en kjæreste som en noen gang kan bli lykkelig?????

Videoannonse
Annonse
Gjest Levitate
Skrevet

Kjære deg, det er da ingenting som er galt med deg!

Isolerer du deg selv? Kommer du deg faktisk ut for døren slik at du kan prøve å lete etter lykken? De fleste som er deprimerte isolerer seg selv, trekker seg tilbake og tar ikke initiativ. Kjenner meg godt igjen siden jeg selv har vært deprimert og trodde jeg skulle ende opp som evig jomfru og med 20 katter i en liten leilighet... Jeg tviler ikke et sekund på at du prøver å finne deg en du kan være med resten av livet, men du må virkelig forsøke! Har du prøvd deg på dating nettsider? Kanskje det er en mulighet? En tur på byen en kveld for å se om du finner deg noen?

Du må bare prøve og prøve og ikke gi opp håpet! Du må ikke føle deg forlatt, ensom, deprimert og sitte alene for å dyrke mer smerte, for da blir det bare verre. Det går seg nok til skal du se. En dag så finner du den perfekte. :klemmer:

Skrevet

Jeg har ikke gått enda...

Akkurat nå så har jeg bare lyst til å isolere meg vekk og bort fra alt...og ikke minst lyst til å gi opp alt også...

Saken er at jeg har prøvd nettdating-sider for å se om jeg kunne ha funnet lykken der...noe som jeg trodde jeg gjorde, men har tydligvis ikke gjort.....for jeg har ikke vært så mye på byen....

Nå går jeg meg en laaaaaaang tur og griner skikkelig...for jeg kjenner det må bare ut en hel del...

Deprimert mann på 37 år som føler seg ensom og forlatt som ingen vil ha....

Skrevet (endret)

Du høres ut som en greit fyr!, jeg har en del råd jeg kan gi til deg.

Jeg har sittet og tenkt på flere ting i dag:

1. Hvorfor vil ikke folk ha meg?

Fordi du har en del trekk med deg som ikke er attraktive/har dårlig game med damene.

2. Hva galt har jeg gjort?

Sikkert ikke så alt for mye, problemet er at dette er en kynisk verden og dersom man ikke vet kordan "systemet" funker blir man alt for ofte fucked over.

3. Når en spiller med åpne kort, hvorfor er det ikke noen som spiller med åpne kort tilbake? En skulle nesten tro det var en selvfølge?

Man skulle nesten tro at dette er en selvfølge, men kun i en rosa verden hvor alt er fantastisk og alle er venner. Slik er ikke virkeligheten.

Folk tjener som oftest lite på å spille med åpne kort. Feks så kan en dame eller mann få bygget selvtilitten opp av en person for å deretter bruke selvtilitten til å dra personen de er tiltrukket av. Folk er egoistiske og drar store fordeler av å ha en "god venn" som kan kjøre de overalt, støtte de når de trenger det osv, for å så gi faen i h*n når ting går bra.

For å være ærlig så har jeg skrevet mange innlegg på dette forumet til menn som har "søkt" hjelp, men som i utgangspunktet bare vil syte. Jeg gidder ikkje å skrive dette ut om du ikkje er interrisert. Dersom du er kan jeg svare på spørsmål.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Gjest Leopard
Skrevet

Ingen vil ende opp alene, dog er det ingen garanti for at den utkårede dukker opp i livet ditt akkurat når du ønsker det.

Hvordan har du tidligere fått kontakt med de du har vært sammen med? Prøv å tenk nytt. Hva liker du å gjøre på fritiden? Kanskje du kan knytte intressene dine til noen aktiviteter på fritiden der du sosialiseres med andre?

Håper det ordner seg for deg :klemmer:

Skrevet

Trist å lese, men du bare en i en lang rekke av kronisk ensomme og deperimerte her i landet. Mitt råd er å dra til utlandet og finn deg en kone der. Vil ikke de norske damene ha deg til tross for at du er en oppegående og grei fyr må du avskrive dem. Dra til Thailand eller Filipinene. Der er det mange som vil bli overlykkelige over å møte en vestlig, snill mann. Da kan du stifte familie som alle andre og du slipper å forlate denne jammerdalen uten å ha elsket.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Er det faktiske problemet at du ikke får deg kjæreste eller at du simpelthen ikke får deg et ligg, TS?

Har du prøvd å komme i kontakt med damer som ikke er i din vanlige portefølje, om du skjønner hva jeg mener? Prøv også å bli bedre kjent med de type mennesker du kanskje ikke har sett noe særlig på før. Du må ikke dømme boken etter omslaget, for da kan du gå glipp av din livs lykke.

Endret av Pene sko...
  • Liker 4
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Trist å lese, men du bare en i en lang rekke av kronisk ensomme og deperimerte her i landet. Mitt råd er å dra til utlandet og finn deg en kone der. Vil ikke de norske damene ha deg til tross for at du er en oppegående og grei fyr må du avskrive dem. Dra til Thailand eller Filipinene. Der er det mange som vil bli overlykkelige over å møte en vestlig, snill mann. Da kan du stifte familie som alle andre og du slipper å forlate denne jammerdalen uten å ha elsket.

jezzes......

du har berre ikkje truffe dei snille endå.....

send meg ei pm så kan me prate

Skrevet

TS her:

Hva skal en gjøre???

Jeg har altid trodd at det å være ærlig, spille med åpne kort og ikke minst fremstå som seriøs var en viktig brikke i puslespillet "ER PÅ JAKT ETTER DEN STORE KJÆRLIGHEtEN".

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.....alt er bare et sorgens kapittel og jeg har bare lyst til å gi opp...

Trodde ikke selv at jeg kom til å si noen gang disse ordene, men akkurat nå så er det sånn jeg tenker...

Har grinet mye i dag og kommer til å grine mye det næremste døget også....

Enda en bare en kunne hatt en god venn å støtte seg til som i det minste kunne ha snakket med...men neida de finnes ikke de heller...for de er opptatt med famile, barn og har den STORE LYKKEN, mens en annen en har ingen....

Kjenner jeg får vondt i hele kroppen når jeg skriver det jeg tenker her...

Skrevet

TS her:

Hva skal en gjøre???

Oppfør deg som en mann. Og ikke vær helt desperat.

• Liker 3
Skrevet

Du er ikke akkurat alene om den følelsen.

kvinne, 26.

Skrevet (endret)

Hei TS!

Det er leit å lese innlegget ditt, for jeg kjenner meg godt igjen. Selv er jeg dame i tidlig 30årene som heller ikke finner noen å dele tilværelsen med. Jeg vil råde deg til å ikke sammenlikne deg med andre, finne deg tidsfordrivelser utenom jobb og kanskje rett og slett hive deg på nettdating slik at du får møtt andre som er i samme båt som deg. Jeg syns ikke du skal gjøre slutt på deg selv, det skaper bare problemer for de rundt deg som er glade i deg.

Når jeg får mørke stunder hvor jeg tenker at jeg er stygg og at liker elsker meg, så går jeg meg en tur ut. Og da lytter jeg til favorittmusikken min. Ellers så flørter jeg med kassamannen på rimi. Eller gjør noe jeg liker med familie eller venner.

Det som er litt fint med nettdating er at sånne møtepunkter er fulle av mennesker i samme situasjon som deg, de er gjerne midt i livet og ønsker å dele det med noen. Da jeg meldte meg inn synes jeg det var mange "vanlige" folk der, akkurat som meg. Altså er ikke bare stygge folk single, vellykkede mennesker får heller ikke til alt!

Opp med haka, kriger! din kvinne er ute der et sted!

Endret av Månestråle**
  • Liker 2
Skrevet (endret)

TS her:

Hva skal en gjøre???

Jeg har altid trodd at det å være ærlig, spille med åpne kort og ikke minst fremstå som seriøs var en viktig brikke i puslespillet "ER PÅ JAKT ETTER DEN STORE KJÆRLIGHEtEN".

Du må gjøre dette med riktige folk. En stor del av greien er å se hvem som det er riktig å gjøre dette med.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

kvinne, 26.

TS her:

Skal vi starte en trå her for oss som tenker i disse baner slik at vi kunne dele erfaringer og kansje diskutere om dette her.

Skrevet

Hei TS!

Det er leit å lese innlegget ditt, for jeg kjenner meg godt igjen. Selv er jeg dame i tidlig 30årene som heller ikke finner noen å dele tilværelsen med. Jeg vil råde deg til å ikke sammenlikne deg med andre, finne deg tidsfordrivelser utenom jobb og kanskje rett og slett hive deg på nettdating slik at du får møtt andre som er i samme båt som deg. Jeg syns ikke du skal gjøre slutt på deg selv, det skaper bare problemer for de rundt deg som er glade i deg.

Når jeg får mørke stunder hvor jeg tenker at jeg er stygg og at liker elsker meg, så går jeg meg en tur ut. Og da lytter jeg til favorittmusikken min. Ellers så flørter jeg med kassamannen på rimi. Eller gjør noe jeg liker med familie eller venner.

Det som er litt fint med nettdating er at sånne møtepunkter er fulle av mennesker i samme situasjon som deg, de er gjerne midt i livet og ønsker å dele det med noen. Da jeg meldte meg inn synes jeg det var mange "vanlige" folk der, akkurat som meg. Altså er ikke bare stygge folk single, vellykkede mennesker får heller ikke til alt!

Opp med haka, kriger! din kvinner er ute der et sted!

TS her:

Jeg håper du har rett. For akkurat nå har jeg mer eller mindre lyst til å gi opp alt...

Skrevet

Hei deprimert mann, tjukken her. Du gjør noe feil. Se om du kan få lest deg opp på temaer som flørting, sjekking og hvordan få større selvtillit og selvbilde. Det er skrevet mange bøker om dette + mye info på nettet. Det finnes også kurs du kan ta, sjekk ut godevibber.no 

Lykke til.

• Liker 2
Skrevet

Hei deprimert mann, tjukken her. Du gjør noe feil. Se om du kan få lest deg opp på temaer som flørting, sjekking og hvordan få større selvtillit og selvbilde. Det er skrevet mange bøker om dette + mye info på nettet. Det finnes også kurs du kan ta, sjekk ut godevibber.no 

Lykke til.

Støtter denne. Dersom du vil ta kontroll over livet ditt er dette stedet å begynne..

• Liker 1
Skrevet

kvinne, 26.

Kom tilbake når du er 36, så skal du få klage!

Ikke TS :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

TS her igjen et døgn etterpå:

Jeg må innrømme og si at det siste døgnet har vært et h******te. Natten i natt ble det mye grining, banning i fortvilesens tegn.....

For å være ærlig så merker jeg det svært godt på kroppen at det har vært noe som har stått på med en i det siste døgnet...

Jeg forstår ikke hva som skjer med en ettersom en opplever å få et så knallhardt knytteneveslag tilbake trynet....

Har du noen svar på hvorfor en reagerer slik?

Hva gjør du når du opplever det samme som jeg har gjort?

Jeg trenger å få svar fra dere her inne...

Kommer til å gå til og fra her inne nå resten av dagen...og jeg lytter på det dere har å si...for nå trenger jeg de tipsene jeg kan få for å komme meg ovenpå igjen...noe som akkurat nå føles som helt usansynlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...