AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Noen som vet om jeans som passer for feit ræv? Har ikke tjukke lår, det er bare hoftene og rumpa som liker å bre seg utover
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Den som nevnt over. Jeg også har stor ræv (eller negerræv som typen min kaller det ) og det er de som passer best.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #4 Skrevet 29. februar 2012 Den som nevnt over. Jeg også har stor ræv (eller negerræv som typen min kaller det ) og det er de som passer best. Fint at det er flere Må jo si at jeg synes nå det ser bra ut, hadde man bare funnet jeans som passet. Hvordan er de i lårene?
KaDust Skrevet 29. februar 2012 #5 Skrevet 29. februar 2012 På meg sitter de pent på lårene! Liker levis med low waist veldig godt generelt.
Binta Ba Skrevet 1. mars 2012 #6 Skrevet 1. mars 2012 Svarte nettopp i en annen tråd; KappAhl har fått inn mye fint, til en veldig alright pris:)
ashera Skrevet 1. mars 2012 #7 Skrevet 1. mars 2012 Levis Curve ID ....og da Bold Curve-varianten, ikke Demi eller Slight.
Suzy Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 ....og da Bold Curve-varianten, ikke Demi eller Slight. Det sikreste er å få dem til å måle hva du skal ha i butikken. I en skikkelig Levisbutikk, eller jeansbutikk finner de ut det. Jeg var helt sikker på at jeg måtte ha bold, men endte med demi f.eks Men det er verdens beste bukser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå