Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2002 #1 Del Skrevet 22. mai 2002 Heisann! Er det noen som har erfaring/gidder å fortelle litt om p-sprøyten og eller mini-piller? Fikk for mange bivirkninger av p-piller.. Blir veldig takknemlig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 23. mai 2002 #2 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei! Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta p-sprøyte eller om jeg skal begynne på mini-piller jeg heller...Ingen som har noen erfaring fra noen av de? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 23. mai 2002 #3 Del Skrevet 23. mai 2002 Er vel minipiller det jeg har gått på etter at jeg fødte min datter.....og jeg har ikke hatt noen bivirkninger med dem, men problemet er at de må tas på nøyaktig samme tid hver dag.....hvis du er mer enn èn time for sent ute må du bruke annen prevansjon i 2 uker.....så for meg var det dårlig alternativ, for å si det sånn, fordi jeg er så sløv, så p-sprøyten ville nok absolutt vært mitt førstevalg av de to!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2002 #4 Del Skrevet 23. mai 2002 Hei Jeg bruker p sprøyten. Har hatt et opphold på noen år nå grunnet manglende fast partner, men er netopp begynt igjen. Det er noen fordeler og ulemper med den. Den er f. eks ikke blant det ryggeste alternativet , men samtidig har jeg blitt fortalt at det kan være vanskelig å bli gravid når en slutter å bruke den. Dette synes jeg strider litt mot en annen men ..... Men egen erfaring er at den er det perfekte prevensjonsmiddelet for meg. Jeg kan ikke bruke noe form for spiral eller p piller og da er denne grei. I tilleg merket jeg få eller ingen bi virkninger. Og man trenger bare huske på den hver tredje måned. Min dom er at den er super. Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonje Skrevet 21. juni 2002 #5 Del Skrevet 21. juni 2002 Hei, jeg mener at du bør velge p-sprøyte. Den er veldig sikker, og du slipper å tenke på noe annet enn å gå til legen være 3.mnd. Bivirkningene man kan få er, kvalme, hodepine, svimmelhet, uregelemessige blødninger(i starten) og kviser. Men de fleste får bare noen få, eller ingen av de bivirkningene. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå