Gjest Joanna Skrevet 10. januar 2004 #1 Skrevet 10. januar 2004 Så denne i dag. Elsker stuntscenene i Lara-filmene! Det fantes selvfølgelig dustete detaljer (som når Lara bokser til en tydelig data-animert hai på snuten under vann) men alt i alt var det en veldig underholdende film synes jeg. Liker så godt den måten hun reiser hit og dit i hele verden. Mye pent å se på. Noen flere som har trosset anmeldernes slakt, og sett denne? Hva synes dere?
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #2 Skrevet 10. januar 2004 Jepp, har sett den. Liker Lara, men trodde jeg skulle dø da hun bokset haien, den scenen ødela skikkelig mye!! Hihi, sambo er forelsket i Angelina og har bilde av henne på jobben. En kollega lurte på om det var meg han hadde bilde av. Ja, sa sambo.
Musemor Skrevet 10. januar 2004 #3 Skrevet 10. januar 2004 Litt begeistret for henne du også siden du har henne som avatar? Eller er det bare et hemmelig ønske om å ligne henne? :blunke:
Gjest Poirot Skrevet 10. januar 2004 #4 Skrevet 10. januar 2004 Litt begeistret for henne du også siden du har henne som avatar? Eller er det bare et hemmelig ønske om å ligne henne? :blunke: Nei, nei-det er ikke henne, det er meg Joda, jeg liker Frk Jolie, synes hun har bein i nesa og selvstendige meninger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå