Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vil dele sin erfaring med meg ang Bodystep?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde BS på mitt Elixia-senter før de gikk over til eget konsept. Step er en sunn treningsform og jeg liker det veldig godt. BS er en fin nybegynnertime som har enkle trinn og (som regel) flinke instruktører. Det er bare å prøve og så se om du liker det. God time :)

Skrevet

Wow, dette var gøy :jepp: og du verden kor det virker på kroppen, blei kjempe sliten :fnise:

Skrevet

jeg går på bodystep 2 ganger i uka og elsker det! det er så gøy at man tenker ikke over at man trener :)

Skrevet

jeg går på bodystep 2 ganger i uka og elsker det! det er så gøy at man tenker ikke over at man trener :)

Hei.

Veit du akkurat det følte eg og at timen var over på ett blunk :jepp: har du gått lenge på BS? føler du at kroppen har strammet seg eller minsket? no vet no ikke eg ka som var målet ditt da.. Men i mitt tilfelle er det reduksjon av vekt :vekt: og innstramming :tommelopp:

Skrevet

man forbrenner mye på en bodystep time, det er jo kondisjon og kardio trening, så for vektnedgang er nok dette supert! :)

men med innstramming er det nok styrke som er viktigest! jeg har trent bodystep i 1 år nå, og med å trene jevnelig å bli sunnere har jeg gått ned 30 kg, og ja! jeg har en veltrent kropp! trent mye gjennom hele vektnedgangen!

Skrevet

man forbrenner mye på en bodystep time, det er jo kondisjon og kardio trening, så for vektnedgang er nok dette supert! :)

men med innstramming er det nok styrke som er viktigest! jeg har trent bodystep i 1 år nå, og med å trene jevnelig å bli sunnere har jeg gått ned 30 kg, og ja! jeg har en veltrent kropp! trent mye gjennom hele vektnedgangen!

Wow du har vært flink :jepp: 30 kg!! Men det er kjempekjekt å høre at dette funker, da skal eg gi jernet kvar gang :jepp:

Skrevet

takker :) ja, gi jernet når du virkelig trener! men husk at det er viktig å variere treningen også! også trener vi alle en hviledag og to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...