1kvinne Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Er det noen som vil dele sin erfaring med meg ang Bodystep?
ablaze Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Vi hadde BS på mitt Elixia-senter før de gikk over til eget konsept. Step er en sunn treningsform og jeg liker det veldig godt. BS er en fin nybegynnertime som har enkle trinn og (som regel) flinke instruktører. Det er bare å prøve og så se om du liker det. God time
1kvinne Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2012 Wow, dette var gøy og du verden kor det virker på kroppen, blei kjempe sliten
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 jeg går på bodystep 2 ganger i uka og elsker det! det er så gøy at man tenker ikke over at man trener
1kvinne Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 29. februar 2012 jeg går på bodystep 2 ganger i uka og elsker det! det er så gøy at man tenker ikke over at man trener Hei. Veit du akkurat det følte eg og at timen var over på ett blunk har du gått lenge på BS? føler du at kroppen har strammet seg eller minsket? no vet no ikke eg ka som var målet ditt da.. Men i mitt tilfelle er det reduksjon av vekt og innstramming
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #6 Skrevet 29. februar 2012 man forbrenner mye på en bodystep time, det er jo kondisjon og kardio trening, så for vektnedgang er nok dette supert! men med innstramming er det nok styrke som er viktigest! jeg har trent bodystep i 1 år nå, og med å trene jevnelig å bli sunnere har jeg gått ned 30 kg, og ja! jeg har en veltrent kropp! trent mye gjennom hele vektnedgangen!
1kvinne Skrevet 29. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. februar 2012 man forbrenner mye på en bodystep time, det er jo kondisjon og kardio trening, så for vektnedgang er nok dette supert! men med innstramming er det nok styrke som er viktigest! jeg har trent bodystep i 1 år nå, og med å trene jevnelig å bli sunnere har jeg gått ned 30 kg, og ja! jeg har en veltrent kropp! trent mye gjennom hele vektnedgangen! Wow du har vært flink 30 kg!! Men det er kjempekjekt å høre at dette funker, da skal eg gi jernet kvar gang
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2012 #8 Skrevet 29. februar 2012 takker ja, gi jernet når du virkelig trener! men husk at det er viktig å variere treningen også! også trener vi alle en hviledag og to
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå