AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Tittelen sier sitt. Jeg lurer på om det er nødvendig eller bortkastet å vaske håret to ganger på rad?
Gjest Silvermist Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Jeg shampo en gang når jeg vasker håret. Unntaket er hvis jeg har brukt Dust It-pulver i stylingen, det er et mareritt å få ut så da må det to omganger til.
daemonia Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Tittelen sier sitt. Jeg lurer på om det er nødvendig eller bortkastet å vaske håret to ganger på rad? Det holder med en gang normalt sett. Det at det står skyll og repeter på flaskene er noe tull som er funnet på for at folk skal bruke mer shampo og dermed kjøpe mer (Leste det i en anerkjent bok under markedsføringsstudiet, så det er ikke bare noe jeg har "tenkt" meg til.) Med mindre det er veldig skittent av en eller annen grunn så vasker jeg det bare en gang. F.eks. etter operasjon hvor jeg ikke kunne dusje og ikke orket å stå bøyd over badekaret før bandasjene var av. Da vasket jeg det to ganger etter 6 dager uten vask 1
Gjest PinkLeaf Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vasker to ganger, men det er pga lengden. Jeg bruker da også minimalt med sjampo, så det må vaskes to ganger for å komme gjennom alt håret. Men jeg pleier bate å vaske håret annenhver eller her tredje dag, og da trengs det. Før, da jeg vasket håret hver dag, holdt det å sjamponere én gang. 2
Gjest Tigress Skrevet 28. februar 2012 #5 Skrevet 28. februar 2012 Det kjem an på kor møkkete håret er og kor mykje stylingstæsj eg har hatt i det. Som oftast held det med ein gong.
suzie Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Jeg shampo en gang når jeg vasker håret. Unntaket er hvis jeg har brukt Dust It-pulver i stylingen, det er et mareritt å få ut så da må det to omganger til. Jeg også, elsker dust it - men det er et herk å få ut...
Fysikeren Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Kommer an på hvor lenge jeg dusjer, men som regel bare èn,
Gjest Tekola Skrevet 28. februar 2012 #9 Skrevet 28. februar 2012 Jeg vasker håret ca. hver tredje dag, og da tar jeg to runder, men ikke så mye sjampo hver gang. Det er såpass langt at jeg føler at det trengs.
Gjest Cessie Skrevet 28. februar 2012 #10 Skrevet 28. februar 2012 Hvis man vasker håret ofte/hver dag, så holder det med en omgang med sjampo, i følge frisøren min.
Grønt blad Skrevet 28. februar 2012 #11 Skrevet 28. februar 2012 Kommer an på hvor skittent håret er. Noen ganger én gang, andre ganger to ganger. 2
marsy Skrevet 28. februar 2012 #12 Skrevet 28. februar 2012 Jeg shampo en gang når jeg vasker håret. Unntaket er hvis jeg har brukt Dust It-pulver i stylingen, det er et mareritt å få ut så da må det to omganger til.
KaDust Skrevet 28. februar 2012 #13 Skrevet 28. februar 2012 Jeg shamponerer bare en gang. Flere ganger sliter visst på håret og tynner det ut, noe jeg ikke trenger. Leste det ett sted og sa fra til mamma. Da hun sluttet å shamponere håret to ganger så fikk hun fort mer glansfult og en anelse tykkere hår.
challenger Skrevet 28. februar 2012 #14 Skrevet 28. februar 2012 Bruker alltid 2 runder med shampoo jeg, avslutter med 1 runde med balsam:) 3
Maestro Skrevet 29. februar 2012 #16 Skrevet 29. februar 2012 Jeg shampo en gang når jeg vasker håret. Unntaket er hvis jeg har brukt Dust It-pulver i stylingen, det er et mareritt å få ut så da må det to omganger til. Sign.
Gjest Leopard Skrevet 29. februar 2012 #18 Skrevet 29. februar 2012 (endret) For min del er det bortkastet og lite nødvendig å vaske det 2 ganger, da jeg som regel ikke bruker noe stylingprodukter Endret 29. februar 2012 av Leopard
Lykkelitenen Skrevet 29. februar 2012 #19 Skrevet 29. februar 2012 Alltid to ganger, men jeg bruker en del styling også. Bruker ikke dobbelt som mye shampo som de som vasker gjennom en gang, jeg bare deler mengden shampo man vanligvis ville brukt i to 1
HedvigR Skrevet 29. februar 2012 #20 Skrevet 29. februar 2012 En. Alle frisørene jeg har vært til sier at nordmenn flest bruker altfor mye shampoo Jeg bruker bare en liten klatt og masserer det bare inn øverst, ved hodebunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå