Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt i begynnelsen da jeg begynte å være inne på kvinneguiden, skjønte jeg ikke hva forkortelsen ts sto for. Jeg trodde faktisk ts var en bruker innpå forumet. Lyset gikk ikke opp for meg før jeg hadde vært inne i en måned, og jeg så at noen skrev: Trådstarter her, isteden for ts. :P Er det bare jeg som har opplevd dette? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Neida, tror nok det er mange som har undret litt over hvem denne utrolig populære, men omdiskuterte TS er. Gjorde det selv i starten :) TS er jo ikke akkurat en forkortelse man bruker utenfor forum heller.

Skrevet

Neida, tror nok det er mange som har undret litt over hvem denne utrolig populære, men omdiskuterte TS er. Gjorde det selv i starten :) TS er jo ikke akkurat en forkortelse man bruker utenfor forum heller.

Godt det ikke er bare meg. :P Lurte fælt på denne ts som var så ekstremt aktiv på forumet :P

Skrevet

Jeg og gikk LENGE før jeg forsto hvem "ts" og "ab" var :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Jeg og gikk LENGE før jeg forsto hvem "ts" og "ab" var :sjenert:

Hehe. Er ikke alltid så greit med alle forkortelsene :P

Skrevet

Jeg tenker ofte at TS er transseksuell. Før KG var jeg vant med HI.

• Liker 1
Gjest Leopard
Skrevet

Samme her. Først tenkte jeg at det var en skrivefeil eller en bommert, men det ble litt for tilfeldig etterhvert :sjenert:

Men etter at TS selv refererte seg som TS, så opplevde jeg et ettertraktet AHA-øyeblikk.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Haha! Må innrømme at jeg ikke forstod noen ting, jeg! :rolleyes: Men etter et raskt google-søk så kom jeg til denne tråden. Så vet jeg hva TS står for! :-D :bolledeig:

trodde også at det var en super populær bruker her på KG. Hihi!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...