Dreamer899 Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Helt i begynnelsen da jeg begynte å være inne på kvinneguiden, skjønte jeg ikke hva forkortelsen ts sto for. Jeg trodde faktisk ts var en bruker innpå forumet. Lyset gikk ikke opp for meg før jeg hadde vært inne i en måned, og jeg så at noen skrev: Trådstarter her, isteden for ts. Er det bare jeg som har opplevd dette?
Gjest Survival Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Neida, tror nok det er mange som har undret litt over hvem denne utrolig populære, men omdiskuterte TS er. Gjorde det selv i starten TS er jo ikke akkurat en forkortelse man bruker utenfor forum heller.
Dreamer899 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2012 Neida, tror nok det er mange som har undret litt over hvem denne utrolig populære, men omdiskuterte TS er. Gjorde det selv i starten TS er jo ikke akkurat en forkortelse man bruker utenfor forum heller. Godt det ikke er bare meg. Lurte fælt på denne ts som var så ekstremt aktiv på forumet
Maestro Skrevet 28. februar 2012 #4 Skrevet 28. februar 2012 Jeg og gikk LENGE før jeg forsto hvem "ts" og "ab" var 2
Dreamer899 Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2012 Jeg og gikk LENGE før jeg forsto hvem "ts" og "ab" var Hehe. Er ikke alltid så greit med alle forkortelsene
Silfen Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Jeg tenker ofte at TS er transseksuell. Før KG var jeg vant med HI. 1
Gjest Leopard Skrevet 28. februar 2012 #7 Skrevet 28. februar 2012 Samme her. Først tenkte jeg at det var en skrivefeil eller en bommert, men det ble litt for tilfeldig etterhvert Men etter at TS selv refererte seg som TS, så opplevde jeg et ettertraktet AHA-øyeblikk.
iev Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Haha! Må innrømme at jeg ikke forstod noen ting, jeg! Men etter et raskt google-søk så kom jeg til denne tråden. Så nå vet jeg hva TS står for! :-D trodde også at det var en super populær bruker her på KG. Hihi! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå