Lillevips Skrevet 28. februar 2012 #1 Skrevet 28. februar 2012 Hei, Jente på 26 år som skal sette i gang med lappen, jeg bor alene og har ingen som jeg kan kjøre med. Lurte på om det var noen her inne som har bil med automatgir som kanskje kunne tenke seg å øvekjøre litt med meg?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2012 #2 Skrevet 28. februar 2012 Kanskje si noe litt sånn om HVOR du er fra?
_Aries Skrevet 28. februar 2012 #3 Skrevet 28. februar 2012 Om du ikke har noen du kan kjøre med lønner det seg vel å starte rett på hos kjøreskole. Da lærer du alt rett med en gang, og slipper å bruke timer på å "rette opp feil". Ellers vil jeg ikke råde deg til å kjøre automatgir nå i begynnelsen!
Lillevips Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 28. februar 2012 Kanskje si noe litt sånn om HVOR du er fra? Visste det var noe jeg hadde glemt Jeg bor i Oslo. Problemet mitt er at jeg er student og ikke har alt for mye penger så kunne bare tenkt meg å ha noen å kjøre litt med sånn innimellom.
Lillevips Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. februar 2012 Om du ikke har noen du kan kjøre med lønner det seg vel å starte rett på hos kjøreskole. Da lærer du alt rett med en gang, og slipper å bruke timer på å "rette opp feil". Ellers vil jeg ikke råde deg til å kjøre automatgir nå i begynnelsen! Jeg har prøvd å kjøre med manuell, problemet mitt er at jeg er 150 høy og har operert venstre kneet 3 ganger så det er veldig lite glad i cluchen, kneet blir som gele..
_Aries Skrevet 28. februar 2012 #6 Skrevet 28. februar 2012 Jeg har prøvd å kjøre med manuell, problemet mitt er at jeg er 150 høy og har operert venstre kneet 3 ganger så det er veldig lite glad i cluchen, kneet blir som gele.. Ah, beklager. Kjenner delvis til det med høyda iallefall Tenkte bare at jeg ville råde deg til å kjøre opp manuelt, fremfor automat. Om du kjører opp med automat, blir det også stående på førerkortet, og du ikke kan kjøre annet enn akkurat det. Lykke til iallefall!
Lillevips Skrevet 28. februar 2012 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2012 Takk, høyde er noe herk, og siste operasjon hadde jeg nå i januar, det kan ta et par år før kneet er tilbake i den formen som det burde være. Syntes liksom jeg har utsatt lappen lenge nok, så planen er å ta den med automat og så heller ta oppkjøring med manuell senere om jeg føler at det er et behov for det.
Gjest Skrevet 28. februar 2012 #8 Skrevet 28. februar 2012 Ah, beklager. Kjenner delvis til det med høyda iallefall Tenkte bare at jeg ville råde deg til å kjøre opp manuelt, fremfor automat. Om du kjører opp med automat, blir det også stående på førerkortet, og du ikke kan kjøre annet enn akkurat det. Lykke til iallefall! Tenkte det samme selv da jeg leste innlegget. Manuelt er absolutt til å anbefale 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå